Gå til innhold

Juni: Første babysvømming vel overstått :)


Anonym8579

Anbefalte innlegg

Da har vi vært på babysvømming og det gikk strålende :) Mathias koste seg skikkelig, sprellet og plasket og var helt trygg i vannet, bortsett fra litt utrygg med å ligge på rygg, men det gikk seg til etterhvert :)

 

Ikke helt fornøyd med oppfølgingen siden det bare var en instruktør i vannet i dag (det skal være to) og hun som var instruktør i dag er egentlig bare assistent for instruktøren. Hun pratet kanskje med oss i max 1 minutt. Og venninden min som hadde ei lit jene som skreik og skreik og skreik ble ikke snakket til i det hele tatt. Synes kanskje instruktøren burde gitt noen tips eller i hverfall tatt seg tid til å fortelle om det var vanlig at de små reagerte slik eller ikke.

 

En annen ting jeg også reagerte på var at det skulle være MAX 15 babyer, men det var faktisk 19! og bassenget er ikke stort. Noen av foreldrene hadde også med seg større barn, så noen var faktik 5 i følge i vannet, så det ble trangt om plassen (Er bare beregnet 2 voksne per barn)

 

Synes det er dumt det blir trangt og lite oppfølging, vi betaler jo tross alt mye for dette (1400 kr)

 

Hva synes dere andre som har vært på babysvømming? Får ere oppfølging? Eller blir alt sakt til hele gruppen? Hvr mange er dere og hvor mye betaler dere?

 

Vel, det viktgste er jo at Mathias koste seg :) Og det gjorde han til de grader :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi går på babysvømming - begynte for et par måneder siden og er ferdig med første kurset på 10 uker. Da var det tre babyer på gruppa! Og naturlig nok god kommunikasjon mellom instruktøren og alle deltakerne. Nå har vi begynt på neste kurs, og der er det 6-7 babyer. Jeg synes foreløpig det virker som passe mange, siden de begynner å ha litt mer glede av å se og lære av hverandre etterhvert.

Vi betaler 1000 kr for et kurs på 10 uker - 30 min hver gang.

Guro har blitt veldig godt vant til å være i vannet - kan dukkes under vann uten problem og plasker litt. Det har skjedd mye framgang siden vi startet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...