Gå til innhold

Magebilde

Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glad jeg har bærbar siden bildet er sidelengs ;p Har ikke så veldig stor mage.. Men venter du jente? Min mage står veldig utover i forhold til din.. Venter gutt og er 31+0 i dag.. Er jo nesten like stor som din mage.. Kanskje jeg har monsterbaby :) hehe

Skrevet

hehehe, orket ikke snu bildet før jeg la det inn...er så sliten at bare det lille der er et skikkelig tiltak....*ler* Ligger nå på sofaen og skriver sidelengs også...;)

Ja, venter mest sansynlig en jente :) Jeg er ganske høy da, 1.72, så det er kanskje derfor den ikke er så stor. Legen sier at babyen er normal størrelse, så hun er ikke spesielt liten heller...så jeg vet ikke jeg... Dette er tatt på morgenen da, mulig magen er litt mindre da siden jeg har ligget på ryggen hele dagen....

Men det gjør ikke noe om hun er mindre enn gjennomsnittet tulla vår altså....eller det er egentlig det samme hva hun er bare hun er frisk og "rask" :D

Skrevet

Du hadde jo bitteliten mage! Jordmor mente jeg hadde liten mage, men du slår meg! Men så lenge barnet har det bra, så er det jo ikke noe must å ha så stor mage. Tror man får mindre kommentarer fra folk

Skrevet

Da er det ikke så rart at jeg nesten har like stor mage som deg. Er 1.65 og gutten har hold seg på utsiden av den grønne kurven hele veien.. hehe.. skal bli gøy å få ut ;p

Syns du hadde fin mage jeg :)

Skulle lagt ut noen magebilder jeg også, men holder på å flytte, og kameraet er en eller an plass jeg ikke vet.. hehe

Skrevet

Ja, får kommentarer når folk spør når vi venter og jeg sier 1 januar...da gjør de store øyne.... Kansksje den bare spretter ut nå den siste mnd...:P

Skrevet

Tulla vår ligger på streken omtrent.....

Gøy å få den ut ja....begynner å bli litt lei av å gå gravid. Det er en gaske stor belastning nå etter at samboeren min skadet seg i den ulykken på jobben her... Vil jo hjelpe han med alt jeg kan, men blir så utrolig fort sliten...:) Men bedre at hun er inni enn utenpå kanskje? For det er jo lettere å ta henne med når hun er der inne...;)

Skrevet

Ja det må jeg si, den var ikke stor. Folk sier at ikke jeg har så stor mage, men jeg har likevell mye større enn deg. Jeg skal snart legge ut nytt bilde, så da kan du få se

Skrevet

Angelas_baby *Juleaften* kjempefin og rund mage du har... Jente på dere og?

Trynet, ja legg ut bilde snart... :) Fint å se magebilder :)

Skrevet

Takk :)

Nei vi får en gutt, sier dem :)

Er gøy å se på andre gravid-mager... Alle er jo så utrolig forskjellige!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...