Gå til innhold

altfor altfor ivrig

Anbefalte innlegg

Hei,

det har seg sånn at eg har såå lyst på barn og no tenker eg på det absolutt heile tida, drømmer om det om natta, eller evt ikkje får sove, gleeder meg til eg kan teste og planlegger alt eg skal gjere og ikkje gjere viss den er positiv osv osv.

Det er sikkert mange av sliterne som kjenner seg igjen i dette, men eg er berre i første pp, og om dette ikkje går fort kjem eg nok til å bli en virkelig sliter, at eg er såå ivrig kan vel umulig virke positivt.

Så eg sliter egentlig litt allerede, klarer ikkje konse om det eg skal gjere fra dag til dag. Alt blir så kjedelig i forhold til det eg venter på skal skje.

Klarer dere andre å fokusere på det livet man tross alt skal ha mens man prøver?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7177917-altfor-altfor-ivrig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner meg igjen ideg, det er akkuratt slik jeg er også. Men det er jo en stor ting, og det er masse å glede seg over!!

Men det er sant som du sier, det er kanskje best om det ikke er det eneste som står i hodet på en, men i mitt tilfelle, og i dittt også ettersom jeg forsto, så er det ikke lett å la være :)

Tjihi, godt å høre at det ikkje berre er meg. Samboeren min orker ikkje så mykje prat før det er virkelig, så eg må prøve å holde det mest mulig inni meg. Har jo ikkje lyst å fortelle resten av verden at vi prøver heller. Så da får det berre boble da.

Du har heller ikkje barn fra før eller? Du får ha lykke til du også da!

Kjenner meg også litt igjen hos deg, bortsett fra det å teste da...

Siden jeg prøver å overtale sambo, så er det vanskelig...

Ligger våken om natta og fantaserer om mage og hvordan det er å ha en 3 åring og en liten baby... Kan nesten ikke vente men sambo vil ikke ennå...

Blir jo litt vanskelig å tenke på noe annet når man er så opptatt av å få baby...

Jeg klarer så vidt i konse på skolen...Men prøver...

Klem....

Ja, men tenk så glade vi blir når det skjer. Og så ønska den bebisen vil vere. Bedre at vi må vente litt på den enn at den må vente på at vi skal bli klare til å takle det. Veldig glad for at eg ikkje har blitt ufrivillig gravid i ung alder. No er eg 26 og veit at eg aldri kjem til å få et uønska barn. Det er deilig det :)

Ja det er deilig...Var 21 år når jeg fikk sønnen min og han var ikke planlagt, men veldig velkomment...Skjønner ikke hva jeg har gjort før han kom... Er som blåst ut av vindu...

Det er så gøy å få barn, slitsomt ja, men gøy..Hihihihi...

Annonse

Ja, en dag så sitter den :-) Og gjett om den lille tassen skal få kjenne smaken av morskjærlighet!!

Samboeren min er nesten like ille som meg, men vil vel helst at det skal bli ett positivt svar snart!! Og ja, det er rart, men jeg drømmer også veldig mange rare ting angående dette. Noen ganger har jeg drømt at jeg holder babyen min, men liksom "glipper" den og at jeg er veeeeeldig treg og ikke klarer å ta den imot igjen. Det er helt forferdelig, men det er vel en måte for kroppen å forberede seg på! ¤Ler¤

Kroppen er rar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...