Gå til innhold

BABIAGE DOODOO BAMSE - HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ett barn fra før som nå er 4 år og som vi har slitt med søvn og leggesituasjoner helt frem til nå.

Jeg har IKKE lyst til å oppleve dette med mitt neste barn som kommer om 4 uker. Jeg leste om denne bamsen babiage doodoo som spiller en slags lyd for barnet som høres ut som inne i magen til mor, og denne skal visst hjelpe barnet med å falle til søvn lettere. Er det noen som vet hvor jeg får kjøpt denne? Helst i en butikk, ikke på nettet hvis det går ann..

På forhånd takk!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg fikk den i gave til min førstefødte og den er fantastisk!!! Kan kjøpes i babyutstyrsbutikker.

Koster rundt 500.-

Vi har en skikkelig soveunge og jeg er ikke i tvil om at doodoo har vært med på å gi vår sånn GOD søvn.

Det finnes også en liknende type, kopi. Husker ikke helt hva en heter men forskjellen på de to er at "lyden" er tatt opp innvendig på doodoo og den andre er lyden tatt opp på utsiden. Tror det er fra doppler eller noe .

Jeg skal definitivt ha en til min kommende baby også!!!

Skrevet

Dere som har sånne doodoo-bamser - hvordan høres lyden ut? Blir litt nysgjerrig. Er lyden høy?

Skrevet

de har den på Barnas Hus har jeg sett!

Skrevet

Nei, det er ikke høy lyd! Skal jo være beroligende for babyen... Ganske stille. Veldig vanskelig å forklare lyden... hører liksom "hjerteslag" og som om man har en mikrofon under vann.... på en måte :) hehe

Skrevet

Den høres ut som når du hører på babyen med doppler hos kege/jm.

Susing og hjerteslag. Monoton

Veldig søvndyssende.

Skrevet

Hehe, takk for svar. Tror jeg må høre på en sånn en jeg neste gang jeg er innom en babybutikk. Bare for å å stilne nysgjerrigheten.

Skrevet

Tusen takk for svar! Nå ble jeg enda mer sikker på at jeg skal kjøpe denne. Gleder meg veldig nå:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...