Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Jeg trenger litt tips og hjelp fra dere i Trondheim! Jeg vil skifte fastlege, for hun jeg har er rett og slett tragisk! Hun er ikke engagert i meg og min mage i det hele tatt! Arogantvar hun! Og når jeg til og med får høre av andre; "Åh! Har du henne?! Skift!!" så sier det seg selv...Til og med tannlegen min er mer interessert i mitt svangerskap enn det hun er!! Det jeg nå trenger hjelp til er tips fra dere som er fornøyde med legen deres, så jeg ikke går i samme fella igjen... Kunne tenkt meg en lege på Heimdal, menTrondheim generelt er også ok. Setter stor pris på svar! Hilsen 17 uker på veg
Gjest Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Jeg har fastlegen min ved Nidelven legesenter.. Sven Midelfart heter han! Kjempefornøyd med han hvertfall!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 Jeg har lege i Brundalen jeg da, så det blir vel litt upraktisk hvis du bor på heimdal
The incubator Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 Jeg har også Sven Midelfart på Nidelven Legesenter, regner med det blir ham som blir min fastlege Han er flott, vært det til nå ihvertfall
livetimammasmage Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 Har samme problem, hun mente til og med at hun skulle ha betaling for en legetime hvor jeg måtte ha sykmelding p.g.a ryggen som igjen var p.g.a svangerskapet! Jeg nektet seff. Så jeg går kun til jordmor nå, driter i legen, er bare innom der for å få sykmelding,ellers tar jeg alt med jordmor. Men Sven Midelfart var vikar for legen min i fjor, han er råflink! Men han har ingen ledig plass Jeg har lege på edda legesenter. Og en lege som bryr seg kun om penger istedet for pasientene sine..
3 sjarmtroll <3 Skrevet 21. november 2006 #6 Skrevet 21. november 2006 Jeg går til Njål Flem Mæland på Hallset legesenter på Byåsen. Er kjempefornøyd!
CaMaChMa Skrevet 22. november 2006 #7 Skrevet 22. november 2006 Hei. Jeg skiftet selv fastlege da jeg ble gravid. Jeg flyttet over til Silje Barlindhaug ved Sørbyen Legesenter. Ligger i enden av Industriveien, nr 53 Heimdal, ved Ren Bil og Cramo. Hun startet som fastlege på for-sommeren. Kjempekoselig lege som fokuserer på pasientens behov og ønsker. Vil tippe hun er ca 35 år. Vil anbefale henne på det sterkeste. Lykke til med graviditet og bytte av fastlege.
Gjest Skrevet 22. november 2006 #8 Skrevet 22. november 2006 Hei, jeg går til Børge Norberg på Heimdal (tiller) Så vidt jeg vet er kona hans gravid og kommet ca like langt som deg. Så han er nok opptatt av gravide mager for tiden. Han er ung, ca 32.. og veldig hyggelig.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #9 Skrevet 22. november 2006 Tusen takk for mange gode tips!! Jeg bor i Melhus kommune, 30-40 min. å kjøre til Trondehim, men kjører gjerne den biten! Jobber selv i helsevesenet så det er mange leger i kommunen som er utelukket, i.o.m. jeg møter mange av de i jobbsammenheng. Men skal prøve å se om noen av de dere anbefalte er ledig. Igjen; tusen takk, veldig takknemlig!! Hilsen 17 uker på veg Lykke til videre alle sammen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå