Gå til innhold

Juni: sliter litt med grøten...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg ammer lilletrollet vårt..men syntes det er så kavete å få pumpet opp nok melk til et grøt måltid. SÅ i dag gav vi grøt med mme. Det resulterte i at han IKKE ville ha grøten! spyttet det ut og hyk skrek! la han til det ene brystet etterpå. og han spiste..så mett var han ikke. og så pumpet jeg det andre brystet, og gav han grøt fra den melken. og det var godt syntes han!

 

har dere og opplevd det? og må de vennes til grøten med mme? vi trenger råd...hva har dere gjort??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har foreløpig bare brukt grøt som skal tilberedes med vann, vi... Det høres så mye greiere ut enn å pumpe eller bruke mme... Og så blander vi oppi en passe mengde fruktmos, hvis ikke blir grøten bare spyttet ut... og det kan jeg skjønne, for den smaker fint lite. Håper 6 mnd-grøtsortene smaker litt mer sånn at vi kan kutte fruktmos etterhvert.

Brukte 1-2 uker på grøttilvenning, og nå går det ned i rekordfart om kveldene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja enig der du..grøten er rimelig smak løs. min må ha frukt mos i den..men vi begynte med mm i grøten og han likte det bedre enn med mme. men vi har nå byttet til hipp mme og da går det greit. men prøv som de andre sier å bland i litt frukt, ang de typene grøt med frukt i...ikke rare forskjellen der gitt...så vidt man kjenner at det er noe annet i det i hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...