Gå til innhold

Liten rapport fra min side....

Anbefalte innlegg

Spurte sambo IGJEN om å prøve på baby...

"Nei" sa han... "vi har avtalt/blitt enige om å vente 3 år".... "Ja men, det er lov å ombestemme seg" sa jeg... "Nei" sa han...

*snufs* Hvorfor må han være så VANSKELIG!!!!!!!!!!!!!!! =o( *snufs*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7177779-liten-rapport-fra-min-side/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Buhu.... å så trist *BabyCakes*!

Håper virkelig han tar til fornuft snart! Om tre år, hvis dere starter prøvinga da, da er jo poden skolemoden!? Han vil vel at barna sine skal bli så tett som mulig i alder? Eller?

Min er ikke klar enda han heller, vi har ingen barn fra før.... venter i spenning!

Lykke til!

Håper din snart blir klar... Trist å vente og ønske seg sånn sterkt...

Gutten min går da på skole etter høsten han da...Om 3 år så er han 6 år...*snufs*

Jeg vil gjerne ha dem tettere... Men skal nok prøve å overtale han...

Håper han snart skifter mening! Tenker ikke han gidder å ka på kondom i tre år!! Min er ikke begeistret for kondom, noe vi bruker nå, og jeg gleder meg til han ikke tar den på mer!

Trodde ikke det var sååå mange i vår situasjon om faktisk er her inne! Skulle vært et venteforum også!

Han jobber , men det er jeg som utdanner meg... Men det er lenge til jeg er ferdig da...

Skal (håper å komme inn) ta sykepleien, og det tar jo 3 år, så må jeg jobbe 1 år (har jeg hørt) og så skal jeg ta Jordmor som er på 2 år...

Planen var å vente til gutten vår ble 6 år , men så ombestemte jeg meg, og føler meg egentlig mer klar nå enn om 3 år... Men dette er jo midt i utdanningen min og synes det er bedre å få et barn til nå i begynnelsen enn midt i, for da kan jeg jo også lese litt i permisjonen...Bl.a...

Men han vil vente...Men har tenkt å spørre hvorfor ikke nå, for det er jeg som skal gå gravid og på skole, og mm... Tror han heller er nærvøs eller litt små redd for å bli pappa nå... Jeg mener hvis han vil pappa om 3 år hvorfor ikke nå???

Annonse

Hvis hen orker det ja, da skal han få stående applaus fra meg... hehehehe.... Jeg hater kondom, blir så sår jeg... Ikke nok med at jeg er litt tørr fra før (sorry) men og skal bruke kondom i 3 år...

Ja, da hadde det vært noe da...=o)

Mannen din slipper den snart løs skal du se=o)

vi har det litt sånn samme greiene her.. sambo jobber, og jeg skal utdanne meg.. men det er jo som du sier bedre å få barn i begynnelsen av studiene da! det har ihvertfall vi tenkt til :)

Det er ikke alltid like lett å forstå seg på menn.. hvor gamle er dere forresten?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...