Gå til innhold

Uff.. brun utflod idag


Ginger-mor

Anbefalte innlegg

Åh... er så redd dette er begynnelsen på en sa. Det er flere dager siden jeg har hatt sex, så jeg kan liksom ikke skylde på det heller.

 

Uff og æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff.. jeg krysser fingrene for deg .. MEN det er flere som har fått friske fine barn og blødd i svangerskapet.. men det er vel lurt å ta kontakt med legen etter hvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det med ro! Ifølge min JM er brun utflod vanlig og så lenge du ikke blør friskt eller har vondt i magen kan du ta det helt med ro.

Hvis du er bekymret så ringer du legen din imorgen - det er bedre enn at du skal bekymre deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

JEg har hatt brun utflod i fire dager nå. Men jeg har ikke vondt, var på uli går pga andre grunner å da slo hjertet, og legen min der brøy seg ikke veldig om det, så da tenker jeg at vis det ikke gir seg i slutten av uka, får jeg ringe legen å få en time til mandagen... Tror ikke du behøver å uroe deg for mye!!

Går jo ann å se det ann litt, kan jo være ett engangs tilfelle!!

 

Masse lykek til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Mitt råd; Ring legen din i morgen. Vil ikke skremme deg, men jeg hadde SA i september, og den begynte akkurat sånn. Med brunt blod. Jeg hadde overhodet ingen smerter (bortsett fra litt mensmurringer), og de sterkeste blødningene kom faktisk ETTER at det var konstantert abort.

 

Håper for all del at dette ikke er tilfelle for deg, men vil bare gi deg et råd. Man trenger nemlig ikke ha vondt når man spontanaborterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...