Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Lillegull er rett over 5 mnd. og har fått grøt i en mnd. nå. Lurer litt på når jeg skal introdusere fast måltid nr.2...og om dette også skal/bør være grøt, eller middag? Da tenker jeg på sånn moste grønnsaker. Hva er deres erfaringer?
Mina06+Mats09 Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Jeg gjorde det sånn: 1. 4mnd 1 porsjon grøt 2. 5mnd 2 porsjon grøt 3. 6mnd 2porsjon grøt + i glass middag 4. 7mnd 2 porsjon grøt + 1 glass middag + 1 brødskive
miss jones Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 Jeg lurer på det samme jeg..Husker ikke hva jeg gjorde med storesøster heller. Tror jeg skal begynne med måltid nr. 2 nå snart. Jenta vår har også fått grøt i snart en måned nå. Er litt redd hun skal bli grøtlei med to grøtmåltider, men tror jeg skal prøve et måltid med grøt på formiddagen i tilleggg til kvelds.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 jeg begynte med grøt til frokost da han var 4mndr og det andre måltidet får han til kvelds, som er fruktmos eller grønnsakspure og det begynte jeg med da han var 5,5mndr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå