Fedda04 Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Gir lillemann på 7 mnd tran men han liker det IKKE. Blander av og til tranen med litt eplejuice.er dette greit?? Noen som har tips til hvordan en kan gi barnet tran på en måte som de kan liker???
mamma`n te Kaja Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Har du prøvd tran med sitronsmak? lille her er heller ikke så glad i tran, men fikk tips av helsesøstra i dag om den.. var visst mange som hadde gode erfaringer med den.. Jeg skal kjøpe i morra
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 nei min får ikke tran.. fikk aldri begynt.. å så hater jeg tran selv.. stinker jo bare man er på en tranflaske jo...
♥Prinzessin♥ Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 Jepp, hun får tran med sitronsmak og hun elsker det!! Er 5 mnd gammel. Stolt av henne jeg, hehe... :-)
Fedda04 Skrevet 21. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2006 Det har eg ikke tenkt på! Takk for tips :-) Får ta oss en tur på butikken i morgen vi og..
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #6 Skrevet 21. november 2006 Begynte med tran når lillegull var 5 uker,og han tar det uten problemer..)) med sitronsmak vel og merke.Tror det bare er en vanesak.
Gjest Skrevet 21. november 2006 #7 Skrevet 21. november 2006 Gutten min tar tran med vanlig "grønn død"smak. Sleit mye de første dagene, men etter at vi begynte å helle den i en tåtesmokk har det gått greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå