Gå til innhold

Easywalker, noen som vil dele erfaringer..`?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vogndilla, og vurderer å kjøpe med Easywalker på ny året.

Reiser en del med fly, og tenkte det ville vært kjekt med en ekstra vogn som er lett samt. liten å ta med.

Så fant ut at denne vogna, samt reisebag som tilleggsutstyr hadde vært noe for oss.

Så her er noen spm:

- Mulig å låse framhjulet?

- Regulere fotbrett?

- Full liggestilling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal kjøpe min easywalker i morgen og er veldig fornøyd med valget mitt.

Det er mulig å låse forhjulet, som er en klar fordel når snøen kommer og den har også full liggestilling på sportsdelen. Jeg vil anbefale deg å gå inn på nettsiden; www.easywalker.no der finner du nok svar på det meste. har selv vært borti den forrige modellen, classic i den barnehagen jeg jobber i og må si at det var da jeg bestemte meg for den vogna når jeg en gang skulle ha barn. Og nå er jo den tiden her snart og den nye sky modellen er jo enda flottere ;o)

Skrevet

Men den SKY går det vell ikke an å låse framhjulet på, eller?

Hvor kjøper du den henn, og til hvilken pris?

Vet de ha den på tilbud på happyland, svinesund, men vet ikke pris..

Skrevet

Jo, framhjulene på sky kan låses. Har kjøpt søskenvognen på happyland og den kostet 6600 sek med hardbag, da er enkelvognen sikkert en del billigere.

Skrevet

Ååå, det trodde jeg ikke! Nå fikk jeg bare mer lyst på den....stakkars sambo, nettopp fått solgt den andre vogna pga ny vogn, og nå vil jeg ha enda en......nei nei nei..

Du fikk ikke med deg prisen på enkelt sportsvogn?? *happyland*

Skrevet

Jeg har denn vognen og er kjempefornøyd. Forløpig har jeg kun brukt den på 2åringen,men skal snart bruke den med bag til babyen. Vognen er fantastisk god og lett å trille. Slås enkelt sammen og opp igjen, når du skal ha den i bilen. Ser andre har svart på det meste, men gjør det en gang til; det er full liggestilling på vognen, fotbrettet kan ikke reguleres (men det har ikke vært noe problem for 2åringen iallfall og fremhjulet kan låses.

Jeg har faktisk ikke funnet en eneste ting jeg ikke liker med vognen til nå. (2,5 mnd siden jeg tok den i bruk) Kan anbefale den på det varmeste!

Skrevet

Nei, beklager. Men når søskenvogn alene koster 5500(1100 for hardbag til søskenvogn) må jo nødvendigvis singelvognen koste en del mindre:) Synes vognen er kjempefin og er godt fornøyd med kjøpet og ikke minst endelig å ha bestemt meg for hvilken vogn en skal ha. Gå på happyland sine sider, der finner du tlfnr. jeg ringte på forhånd og reserverte vogn uten kjøpeforpliktelse, da får du oppgitt pris og:)

Skrevet

jeg kjøpte min easywalker sky på happyland i går og betalte 5200 og det går å låse fremhjulet

Skrevet

Hei. Jeg skal dra til svinesund i morgen og kjøpe en Sky og har regnet ut at med kursen,vil den koste meg ca.3.600 kr.Ringte dem og spurte. Det er ikke dyrt:)

Skrevet

Dette er bare for sportsdelen,vel å merke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...