Gå til innhold

Dere som har unger på et og et halvt år ,bruker dere pose når de sitter i vogna

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller bare dress og teppe?Min sitter i skinnpose fordi vi går et stykke til barnehagen hver morgen og da er det kaldt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, voksipose. uten dress

Skrevet

Ja. Dunpose.Med eller uten dress, avhenger av hvor langt vi skal.

Skrevet

Dunpose, uten dress, foreløpig. Tar heller på mer ulltøy :o)

Skrevet

her er det dress og teppe. Ettersom hun ikke liker å sitte i vognen lengre så blir det til att hun går mer og da er det lettere med teppe.Men det er jo foresten ikke noen minusgrader her ennå. Men om det drar seg ned mot 15-20 minus komme rnok posen frem igjen.

Skrevet

Selv om jeg bruker vogna minimalt, så har jeg nettopp bestilt en voksipose. Hun blir 2 år i januar, men har den jo til nestemann uansett.

Føler at en dyne ikke dekker nok, for enten er den for liten eller for stor til vogna. Og når den i tillegg skal dekke alle åpninger rundt om, så føler jeg det blir bedre med heldekkende pose..

Skrevet

Bruker Ullkorga sin allværspose når småen sitter i pose. Ellers har jeg ullundertøy og god dress på

Skrevet

Ja, bruker lammy posen uten dress. Dressen hennes henger stort sett i barnehagen, har en der og en hjemme.

Skrevet

Vi bruker lammeskinnspose. Knøttet er 1 år gml. Ikke dress, bare bukse. Hvis det er ordentlig kaldt har hun ullstilongs i tillegg :)

Skrevet

Skinnpose og da bruker han ikke sokker. Det er det eneste som får han til å sitte stille :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...