hønsemor Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Jeg har gått rundt med menssmerter og kynnere nå i snart to uker. Har regnet med at det er modning på gang siden disse har vært ganske smertefulle. Men det skjer jo ikke noe mer... Jeg venter liksom på at ting skal ta seg opp, men nei. Ligger på det samme hele tiden. Dessuten gikk slimproppen for 12 dager siden og jeg har siste uken kjent et voldsomt nedpress og stikninger i underlivet. Føler jeg må tisse hele tiden, men når jeg går på do kommer det bare en liten skvett hver gang. Den andre veien derimot har det kommet ofte, mye oftere enn det pleier. Noen som kjenner seg igjen og har det likt? Eller noen som har hatt det likt og vært nær fødsel? Det er vel det jeg går og håper på da siden terminen min var i går...
To gutter og en jente Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Har det på samme måte som deg. Har termin i dag. Var hos jordmor mandag og da var det 3cm åpning og hodet var langt nede. Alt lå klart til fødsel hvert øyblikk, men hos meg ser det ut til å drøye. I forrige svangerskap gikk jeg også lenge slik. Hadde 7cm den dagen jeg fødte, uten å kjenne noen rier på forhånd. 4 cm en uke tidligere. Men masse murringer hele tiden. (De siste ukene) Kjente ikke rier før tre kvarter etter at føden valgte å ta vannet mitt. (Så ingen grunn til å utsette det siden jeg vår så moden og i tillegg 9 dager over termin..) På grunn av stor åpning forrige gang, som tilfeldigvis ble oppdaget på kontroll + rask fødsel (2 timer) skal jeg på sjekk torsdag for å se om det kommer til å utvikle seg likt denne gang. Kommer i tilfelle til å følges ekstra opp og evnt få tatt vannet om åpningen er stor. Har et stykke til sykehuset og vil nødig oppleve styrtfødsel....Håpe, håpe aat jeg snart får treffe gullet mitt. Men heldigvis innstilt på å gå noen dager til........... Lykke til hønsemor. Håper du slipper å gå lenge slik!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå