Gjest Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 det kan jeg ikke tenke meg.. jeg skal bare ha en vanlig madrass...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 har tenkt på en vanlig en vi oxo...holder vel det.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 Jeg har overmadrass med tisselaken under til lillegutt. Det er veldig praktisk når det gulpes og tisses i senga! Bare å hive i maskinen, ikke like lett med hele madrassen nei! Tisselakenet hadde jeg bare under lakenet før, men da ble han så klam og svett stakkars, men under overmadrassen går det fint!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 angrer på at jeg ikke kjøpte overmadrass til nr 1, nå må vi bytte ut hele madrassen til nr 2. ellers kunne vi bare bytta den øverste madrassen...madrassen er full av spy,tiss,gulp, og bare tenk så mange ganger en liten tass er syk iløpet av 3 år...kunne aldri lagt en liten baby i den sengen uten å bytte madrass nei
Xenaen Skrevet 21. november 2006 #6 Skrevet 21. november 2006 Har to barn fra før, og aldri verken brukt tisselaken eller overmadrass. Så det går også an...
tuppemor-75 Skrevet 21. november 2006 #7 Skrevet 21. november 2006 nødvendig og nødvendig? vi har hatt tisselaken under overmadrassen, for å være sikker. da vesla var liten var hun et skikkelig gulpefantom, og da kunne vi bare ta overmadrassen og slenge den i maskina og vips... var den ren. nå når hun har sluttet å gulpe så har det hendt at hun har tisset så mye at bleien har vært full, og det har lekket ut på over madrassen, og da igjen, inn i maskinen med den. så ja, hos hos har det vært veldig kjekt å ha!
Økologisk_knekkebrød Skrevet 21. november 2006 #8 Skrevet 21. november 2006 Tror det kan være lurt av praktiske årsaker. Lettere å hive en tynn overmadrass i vaskemaskinen, enn å vaske en hel madrass, i tilfelle det skulle bli noe søl i senga.
Ma-i Skrevet 21. november 2006 #9 Skrevet 21. november 2006 Har ikke brukt det, hadde tisselaken oppå madrassen og la en helseteppe under strechlakenet så det ikke skulle bli så klamt og det var jo enkelt å vaske. Og hadde både gulpebaby og masse søl men det gikk jo ikke gjenom tisselakenet, nå kjøpte vi stort tisselaken som vi dytta ordentlig rundt hele madrassen da, synest det var mest praktisk.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #10 Skrevet 22. november 2006 jeg kunne aldri tenkt meg å la babyen ligge uten overmadrass på madrassen! pga av komfort og alt det praktiske.. men det er da bare min mening.. jobber i møbelforretning,så vet hvilken jeg skal ha.. men det fins også en slags madrass beskyttelse som er tynnere enn en overmadrass,og som kan vaskes i maskin.. den er ganske kjekk den også..=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå