Gå til innhold

Hva skjer når de ømme puppene forsvinner?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Anonym!

jeg driver akkurat her inne for å sjekke nettopp det samme som du beskriver. Har også lett andre steder, uten å få noe klart svar. Det eneste jeg har lest er at graviditetssymptomene kan komme og gå litt... Hvor langt er du på vei? Har du andre symptomer? Jeg er i uke 8. Mine ømme bryster har minket litt og jeg er ikke lenger så trøtt. Det som er skummelt er jo at mange ikke kjenner MA, men at fosteret bare dør. Vil veldig gjerne høre om andre har opplevd det samme..

Lykke til ihvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har igrunn ikke hatt så veldig ømme pupper, men litt.. Nå kjenner jeg ingenting.. Føler at jeg ikke er gravid :( .. Er så redd for at noe er galt med lille babyen min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom fra 2 trimester med noen ord som kanskje kan trøste.

Da jeg først ble gravid hadde jeg de vanligste symptomer som ømme bryster, trøtt og slikt så rundt uke 8-9 var jeg sikker på at nå var det noe galt for nå begynte alt dette å avta. Fikk ul i ca uke 9 og der var det en sprell levende baby.

Har hatt ul i ca uke 13 nå på fredag og der var den sprellende babyen igjen bare større :)

Så det at man mister symptomer trenger ikke alltid være negativt.

 

Jeg har selv hatt MA og det som var den største "symptomet" på dette vr faktisk min egen magefølelse på at det var noe galt.

lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg kjente ingenting jeg. brystene mine krympet faktisk en halv størrelse i starten av svangerskapet, om det er noen trøst!

 

Ingen symptomer er ikke noe å være redd for.

Dersom du har ingen symptomer pluss blødninger, skal man til lege, fordi det er fare for exu (utenfor livmor)

 

Når det gjelder å ikke kjenne seg gravid så er det ikke unormalt.

Det er noen som ikke egentlig kjenner noe gjennom hele svangerskapet.

Jeg hadde slått meg til ro med at jeg kanskje var en sånn, da i uke 8 det slo til.. tretthet, bryster som vokste halvannen cup over natta, noe kvalme, og trøtt trøtt trøtt...

 

det kommer nok skal du se. og da kommer du til å lengte tilbake til denne tiden..

 

tro meg:)

 

men som sagt; ingen symptomer er overhodet ikke et dårlig tegn!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine pupper var ganske ømme tidlig og så ble det litt borte rett før IKM, så kom det litt tilbake. Varierer fra dag til dag nesten. Nå er jeg i uke 12 og merker ikke mye til det. Litt når jeg har gått lenge med bh, og tar den av. Mitt andre barn da, så melkegangene er jo ferdige, så de trenger kanskje ikke vokse så mye nå. Håper de blir litt større da;) Helt vanlig med midlertidig forbigående symptomer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...