Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om det er ok å ta noen soltimer med hybelboer i magen? Har hørt så forskjellig.... Har innmari lyst til å bli litt fresh nå til julebord og diverse... men vil jo ikke gjøre noe som kan skade bebisen heller da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hele poenget er at bebisen ikke skal bli overopphetet så solarium med måte er ikke farlig (Snakket nettopp med jordmor om det) Men hvis du begynner å svette eller føler deg utilpass så hopp ut :) Eller så finnes det jo mange slevbruningskremmer som er bra da.....

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at så lenge man ikke overdriver solingen, og har på viften mens man ligger der, så er det ikke farlig for babyen. Det er overhetingen man må passe på..

Så bare gå å få den freshe brunfarget til julebordet! :)

Skrevet

Alt med måte :o) Så lenge det ikke blir ubehalgelig for det, går det helt fint. (tenker på varmen)

Det som kan skje da, er at du får sånne stygge pigmentflekker som jeg fikk da jeg solte meg forrige gang...:(

Skrevet

Solarium er jo ikke bra i utgangspunktet..., men vi gjør det allikevel! Bortsett fra når vi er gravide:

- Fordi brunfargen kan bli nokså unormal. Graviditet forårsaker ofte pigmentflekker etc i stedenfor jevn brunfarge (jeg har det i ansiktet!) heldigvis vet jeg fra forrige gang at det går bort igjen.

- Soling/oppvarming er ikke bra for deg som gravid (jf. badstu og boblebad)

Kjøp deg nye klær, assessories og en fin selvbruningskrem denne julebordsessongen og kos deg på fest! Jeg håper at jeg er mer enn fødeklar når vi skal på julebord. Forsaker gjerne den festen for å få ut klumpen snart:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...