Gå til innhold

Kommer det no baby snart?? Inni her?? Hallooooo...? Hvor blir det av den storken da??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikm på fredag, men har allerede testa 4 ganger! Tullete går det an å bli! Og føles som om tr er på vei, så jeg tenker som så at om jeg tester vekk alle testene nå, så gidder jeg ikke kjøpe flere, verken el-tester eller graviditetstester, da får ejg heller tak i en den dagen jeg mistenker at jeg har bruk for en :P

heia

venter på tr eg enda dal.. hadde litt tullete syklus sist.. dersom det tar like mange dager som sist, skulle eg hatt den idag, men ikkje noke teikn... elles skulle eg egentlig hatt den tors el fredag so var.... så håper så klart at ikkje den dukker opp... har litt smått med mensmurring egentlig, har hatt det sia før helga.. .venter sikkert til torsdag før eg tester, i tilfelle rottefelle...hihi...

har bare ein test liggende og, så er litt greit å spare den... e virkelig klar no..

kati du venter tr????

tihi, ja det er lett å hive seg på den bølgen :)

Kommer nok til å ta en liten test på fredag morgen, sånn for sikkerhets ksyld.

føler meg veldig gravid allerede.

Har høy temperatur, ømme pupper, småkvalm innimellom, smågodt smaker såpe, og griner for alt mulig. sånn var det også da jeg var gravid sist. Vet ikke om det er gode tegn iom at jeg mistet sist, men jeg krysser fingrene for at det går bra denne gangen.

Mannen min er kjempesøt, hvis jeg nevner at jeg er kvalm eller har ømme pupper sier han: Så bra!

Tihi.

Har du noen symptomer da, Anne?

siden du har testa 4 ganger allerede, liksom?

Annonse

heisann!

så godt å treffe nån som er i samme situasjon som meg... har å lenge strevd me å bli gravid, venter i spenning for hver mnd.. men like skuffet hver gang...

krysser fingrene for alle der eher inne som ønsker å bli gravid.. å kan få dn drømmen i oppfyllelse...

hilsen fra Finnmark

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...