Gå til innhold

November: 15 dager over termin, hvor mange flere skal det bli ?


♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥

Anbefalte innlegg

Er helt uvirkelig egentlig siden første snuppa kom 6 dager FØR termin.. Men etter å ha blitt strippet i dag og det enda ikke er noe action skjønner jeg jo at dette kan ta tid !! Vil helst at alt skal skje naturlig siden jeg ble satt på drypp etter vannavgang sist og hadde en veldig tøff fødsel !

Flere som er langt over ?

Har vært gravid i nesten 10 mnd nå jeg : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oj oj oj, - nå er det jammen din tur! Jeg hadde termin den 15.november og føler meg helt utslitt av all venting selvom jeg ikke er på overtid en gang! De andre to kom punktlig til terminen så jeg var sikker på at vesla også skulle gjøre det. Men jeg skjønner at jeg ikke har noe å klage over når jeg hører hvor lenge du har ventet. Jeg har det også som du at jeg vil at fødselen skal skje naturlig, men må si at jeg beundrer din tålmodighet! Sender litt ekstra fødeenergi til deg her over nettet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare litt nyskjerrig.. Du tenger ikke svare, men har du valgt selv å ikke bli satt igang? Synest det er litt lenge å gå over. Tror ikke jeg hadde orket det..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk veldig langt over med førstemann, så jeg føler med deg...

Jeg vill nok vurdert igangsetting hvis det går noe særlig lenger.

 

Lykke til, håper det skjer av seg selv veldig snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel gått 6 dager siden ditt innlegg, så nå håper jeg og går virkelig ut fra at du har født. Ellers er du vel 21 dager på overtid i dag, og det er vel maksimalt det man får lov å gå før noe gjøres...

 

Uansett, hvis du ikke har født ennå, føler jeg virkelig med deg, og ønsker deg lykke til. Hvis du har født, vil jeg bare si gratulerer!!!

 

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...