Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Leste en plass at man helst ikke skulle fylle i en tann når man var gravid. Stemmer dette? Husker ikke hvor jeg leste d.
Gjest Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Spurte tannlegen min sist jeg var der om hvordan det er med behandling når jeg er gravid. Han sa at det eneste de ikke gjør er å ta røntgenbilde, men at det også egentlig er risikofritt...
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 Samme her... dessuten har de egen kapper til røngten som dekker magen også... Jeg har nettopp rotfylt en tann jeg, mens jeg var gravid.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Jeg leste at man ikke skal skifte fylliner nå man er gravid. Så jeg avlyste timen min i dag.. Dette stemmer heller ikke da, kanskje?
Gjest Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 Hvis det er amalgam-fylling du har så bør du vel vente med å bytte, men har forstått at det ikke er noen problemer knyttet til plast-fyllinger. Ingen gravide tannleger her da????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå