Gå til innhold

håper inderlig han kommer før jul for nå....

Anbefalte innlegg

har jeg kjøpt verdens nydligste matros derss til lille gutt som han skal ha på seg på julaften.. hihi

(hvis ikke så får han ha den på på nyttårsaften) men da har jeg blitt manne vond om jeg skal gå sååå lenge hehe

Fortsetter under...

Så klar som du er for fødsel så går du nok ikke over tiden.....:))))

Jeg har også kjøpt en nyyyyydelig julekjole til lille snuppa ( det BØR bli jente:))) ).......... eller mamma har kjøpt til meg!!!

Gleder meg til å ta det på.... *smile*

Hihi! Har termin samme dag som deg - julekjolen til vesla er kjøpt, vaska og strøken! Klar som et egg her også med andre ord ;-)

Lykke til til oss alle på desemeberklubben framover - ting skjer jo i et kjør her!

Jeg har også termin samme dag som deg.. og jeg nekter å gå over (som om jeg har noe jeg skulle ha sagt).

Håper alt er over og vi er kommet hjem til jul... det blir litt spesielt viktig for meg siden jeg har en gutt på 5 som synes det er dumt om mammaen ikke er der i julen.

tess24- hvor kjøpte du ??

Har ikke handlet noe penantrekk vil veslingen, tenkte at siden han bare er to uker gammel på julaften så skal han få slippe å pynte seg - men hvis den er skikkelig myk og komfortabel så...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...