Mamma78 til to herlige små:) Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Fordeler og ulemper,positive og negative erfaringer? Hvordan er den på vinterføre? Nå bor jeg på Sørlandet,med relativt lite snø,men den må jo kunne kjøres på snø hvis det skal være aktuelt.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Har den, og er superfornøyd:) Er litt vinglete på snø, men bare å låse forhjulet så er det ordnet... Plass til voksi er det og... Super å trille. Ser ingen feil med den...
MintCondition Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 Jeg har den, er kjempefornøyd Plass til voksi og unge, lett å trille og svinge. Som anonym over syns jeg forhjulet vingler på glatt føre, men låser du det går det fint.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 jepp jeg har s3. Er sånn passe fornøyd. Den er god å trille. Heilt suveren. Men, synes den er litt trang og ekker led vinterpose og vinterkledd 1 1/2 åring. Lurt å ta av bøyla da iakkefall. Kalesja er ekkel å få ned. Og Trekket på kalesja er pløsete. Og vogna er stygg når den ligger, forde ryggen på en måte er for lang for kalesjestoffet. Og fremhjulet/skjermen blir veldig veldig oppskrapet. Og hsndlekurven er motbydelig ekkel å komme til i....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå