Gå til innhold

Alle som har brukt hormonspiral! (samme som på skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat fått satt inn og lurer på følgende:

*Kan dere andre kjenne den tråden stikke ut av livmorhalsen? Jeg kan kjenne ca 1 cm med nylontråd der inne utenfor livmorhalsen...

*Kan man kjenne den når man har sex? (ikke om jeg kan kjenne den, men om andre kan kjenne den?)

*Hvor lenge blødde dere etter å ha satt inn hormonspiralen?

*Er dere fornøyde? Hvis ja, hvorfor, hvis nei, hvorfor ikke?

:) Er så spent på om jeg blir fornøyd med dette, jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er ikke så lenge siden jeg heller satte den inn, men du kan jo få mine erfaringer fordet!

-Jeg har ikke kjent etter om jeg kan kjenne tråden selv

-mannen min kunne ikke kjenne den sa han når jeg spurte

-Jeg husker ikke helt hvor lenge jeg blødde, men vil tippe et par uker kanskje? Veldig lite da, så det holdt med truseinnlegg.

-Så langt er jeg veldig fornøyd, fordi jeg ikke kjenner bivirkner, og fordi jeg har blødd veldig lite. Jeg satser vel helst på at jeg skal slippe å blø noe særlig i det hele tatt, men det vil jo tiden vise:-)

Skrevet

Takk:)

Har fått pga at jeg har hatt store problemer m kraftige blødninger tidligere. Men syns alle er så misfornøyde og vil gjerne vite om noen har positive erfaringer også:)

Skrevet

Har hatt den i ca 5 mnd og er veldig fornøyd med den. Jeg blødde litt i ca tre uker og har ikke blødd etter det (Jeg hadde ikke fått igjen mensen da jeg satte den inn og "fullammer" (han får grøt også) ennå). I begynnelsen kunne jeg faktisk kjenne trådene på utsiden av skjeden. Dette plaget meg veldig og irriterte huden ytterst på skjeden veldig, men etter at jeg var hos legen og klipte trådene en gang til har jeg ikke merket noe til dem. Har ikke kjent inni, men ville nok kjent trådene da ja... Mannen min kjenner ingenting til trådene når vi har sex iallefall, men vet at noen gjør det...

Jeg er iallefall kjempe fornøyd til nå!!!

Skrevet

Så kjekt å høre at noen er fornøyd med den også!

Så du kunne kjenne trådene helt der ute altså? Jøss, det syns jeg var mye. Trodde ikke de skulle stikke så langt ut av livmorhalsen og hvertfall ikke helt ut av skjeden!

Hmmm... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...