Beth Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Hallå! Har ikkje vore her så mykje i det siste - slit med oppussing ifb flytting neste veke. Har dermed ikkje hatt mykje tid til å kjenne på symptom - og det var kanskje akkurat like greitt, for i dag kom den hersens tanta igjen. Grumf! Håper nokon av dykk som har ikm i desse dagar er heldigare.
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Ikke greit med den tanta, hun er tidvis helt ustyrlig... Jeg håper min kommer i tide denne gangen hvis hun ha tenkt å komme. Det er pyton å gå og vente, men etter SA er det vel en mulighet for kluss etter som jeg har skjønt.. Lykke til med oppussing og innflytting, er vel strevsomt nok det...
Beth Skrevet 22. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2006 Takk til begge for sympati og klem! Eg satsar på å koma sterkare tilbake. EL skal etter mine berekningar vera første helga i nytt (gammalt) hus, så her burde det vera moglegheiter... Kanskje ny seng i nytt hus vil hjelpe? :-)
martine68 Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 Så utrolig kjedelig når tanta dukker opp altså. Du får prøve å tenke på at den snart er over og nye muligheter byr seg. trøsteklem fra
Ine:) Skrevet 22. november 2006 #6 Skrevet 22. november 2006 Huff og huff, at den hersens tanta ikke kjenner sin besøkelsestid! Krysser fingrene for din neste prøveperiode i nytt hus og ny seng! Trøsteklem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå