Smilje med gull i magen Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 og håper at det er avklart om vi i 12 + et eller annet er velkomne eller ikke.... ;D Såvidt jeg tør å hoppe over fra 1.tri,.. heheh.... (var inne å snikleste litt innlegg i helga og fikk med meg en litt heftig velkomst til ei i terminklubben min...)
Gjest Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 joooda bare kom du heftitg velkomst? åssn da?
Smilje med gull i magen Skrevet 21. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2006 Takk, KiNe_20 Heheh ;D Neida, var bare noe om at man ikke hørte til her i uke 13... (12+) Men det var vel bare en eller to personer som var av den oppfatningen Ellers ble hun jo ønsket svært så velkommen! Syns bare at det var litt spesielt, så måtte bare "trekke" i det Deilig å ha kommet til 2 etappe... Ha en fin kveld alle sammen!!!
Gjest Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 huff da... for min del må dere bare komme ja det er herlig å kunne si man er over den perioden,hata de tre første mnd selv..huff.... du må ha en fin kveld du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå