Gå til innhold

ventetid på emmaljunga-vognene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hørt at man bør bestille emmaljunga-vognene i månedsvis i forveien, stemmer dette?

vi skal ha city cross medd city bag, har termin 8.april, bør vi bestille alt nå? jeg som trodde jeg hadde god tid på å bestemme meg for hvilken farge vi skal ha på bagen, er så mange fine å velge mellom ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dET SPØRS JO OM BUTIKKEN HAR DEN FARGEN DU VIL HA PÅ VOGNEN PÅ LAGER. ups caps lock der ja...

Og så deretter om hovedlageret i norge har den, eller om den må bestilles fra sverige. Min citi cross hadde de på lager i norge og det tok vel 8 dager... men en parasoll jeg skulle ha måtte bestilles fra sverige, og de var utsolgte der borte også..så det tok tilslutt nesten 4 mnd!!!

Skrevet

Vi bestilte vår vogn, samme som du skal ha, for tre uker siden. Fikk da beskjed om at vi kunne vente å få den i midten av januar. Noe med at de bare lager på bestilling og at det var ferie på fabrikken og greier.

Men uansett; igår fikk jeg telefon om at vogna var ankommet butikken! Ble overrasket jeg, hadde liksom ikke ventet den allerede. Og dama på butikken sa at det hadde ikke de heller...

Så du må vel nesten høre med butikken din, om de vet mer enn min butikk gjorde. (er jo ikke krise å få den før tida akkurat) Men hvis du har termin i april, så vil jeg tro at det er trygt å vente til over nyttår iallefall.. Lykke til!

Skrevet

I min butikk var det i hvertfall 12 ukers ventetid. Bestilte den i begynnelsen av august, og fikk vogna i forrige uke.

Skrevet

Hei, Hadde jeg valgt city cross i den butikken jeg skal kjøpe i... hadde jeg fått vogna hjem for lenge siden... Men jeg skal selvfølgelig ha en som kommer først i uke 50.... Det beste er nok å sjekke med den butikken du skal handle hos :). Lykke til!

Skrevet

bestilte den (city jet med city bag) i beg av september i sort farge. vi får den i månedsskifte desember-januar....

Skrevet

Vi ventet 10 uker på var emmaljunga vogn!!!

Fikk beskjed i butikken at de lager vognfargene i puljer, det kan derfor ta litt tid hvis du skal ha en spsiell farge... Noen ganger kan man være heldig og de har den i butikken eller på lager :)

Hadde nok bestemt meg for farge snart hvis jeg var deg, og heller bestille den i butikken. Den kan faktisk stå på lager i butikken til du vil hente den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...