Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Har hatt kjempevondt i magen i hele dag, lengst nede i magen, er i uke 19...noen som har hatt det samme?
Bebbies i magen Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Hei! Jeg har også vondt nederst i magen. Jeg er i uke 14. Det er liksom ikke kjempe vondt, men det er ubehagelig. Spesielt når jeg går og når jeg hoster. Vet ikke hva det er ennå, skal til jordmor på torsdag, skal høre med henne da. Men jeg er en rolig person av meg, så jeg tror alltid det beste. Har ikke noe tro på at det er noe galt. er nok bare noe som trekker på seg. Men selvfølgelig, snakke med jordmor eller lege.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 jeg har hatt konstant vondt, spessielt når jeg sitter, og kjenner vanligvis spark mange ganger pr dag, men i dag har jeg ikke kjennt noe...begynner å bli livredd...skal på den ordinære ultralyden denne uken, så jeg får vel bare vente..
m@rie82 Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 Kan dette være kynnere? Jeg har hatt kynnere siden uke 20 ca, og jeg er nå i uke 25. Kjenner det best når jeg har vært i mye aktivitet og hvis jeg er litt stresset. Da kjenner jeg en slags murring (mensen murring) litt under navlen og ned. Forklarte dette til legen, og hun mente det kunne være kynnere. Hadde kynnere i forrige svangerskap, og synes dette er kjent. Må bare slappe litt av innimellom, så går det over. Men legen rådet meg til å kontakte føden dersom de ble regelmessige.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 hva kan de gjøre med det på føden da? kan de stoppe kynnerne? det blir bare verre og verre..
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 21. november 2006 #7 Skrevet 21. november 2006 hvis det er kynnere du har kan ikke føden gjøre noe med dem. Jeg hadde masse regelmessige kynnere i forrige svangerskap, men de var ikke noe særlig vonde... Magen bare knyter seg og blir steinhard, så slipper det igjen... Livmoren som trener til fødsel.En annen mulighet er jo at det kan være ligamentene i livmoren som strekker seg, det gjør jo vondt da... Hvis det ikke blir bedre uansett hva du gjør burde du kanskje kontakte legevakten eller føden... Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå