Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Kan noen fortelle meg hvordan det arter seg? Mye, lite blod evt farge. Hvor hadde dere vondt? Blødde litt i ettermiddag, men det stoppet opp. Er veldig bekymret. Takknemmelig for svar..
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 hei hei, de sier att vist du blør minde enn en vanlig mens, skal det ikke væer farlig..
På'n igjen:)!! Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 Først vil jeg si at det er velidg vanlig å blø litt så mest sannsynlig har du ingenting å bekymre deg for. Men skjønner godt at du blir det. Min egen erfaring med SA: Jeg hadde brunt utflod i noen dager før jeg begynte å blø. Blødde mer og mer og hadde smerter i underlivet som ble sterkere og sterkere. Veldig sterke menssmerter. Hadde følt meg litt småsyk, feberkropp uten feber og hadde ikke vondt i puppene et par dager før jeg fikk den brune utfloden. Tok ca en uke fra første symptom til jeg mistet. Og jeg var ikke i tvil om at jeg mistet da jeg først gjorde det for det var fryktelig vondt. Vel du ba om å få erfaringer beskrevet så jeg har gjort det. Men jeg vil på ny understreke at det er vanlig å blø litt og det behøver ikke bety noe i det hele tatt. Har flere venninner som har opplevd det og de har friske flotte barn nå!!! Men hvis du er bekymret ta kontakt med legen, det verste er jo å gå sånn og være bekymret. Hun/han kan evt henvise til ul hvis hun/han mener at det kan være grunn til at du er i ferd med å abortere. Men jeg vil enda en gang si at utfra det du beskriver så høres det ikke ut som en abort! Tror dette går veldig bra! Masse lykke til og håper at svaret mitt hjalp litt.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 Takk det hjalp mye.. Jeg har ingen smerter og føler meg i stort sett fin form, Har ikke hatt noe brunt utflod før. Blodet var helt friskt.. Fikk meg bare et slag i magen da jeg oppdaget at jeg blodet Takk for svar, det betyr mye
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 For å si det sånn: jeg har hatt 3 sa nå, og alle har utartet seg helt likt. starter med skikkelige jkramper i magen, og når blodet kommer så er det sinnsykt mørkt, klumpete, slimete i tillegg til at det kommer i bøtter og spann. Har blødd ut store nattbind på halvtimen. Hvis blødningene dine har stoppet, var uten klumper og du ikke hadde kramper/ vondt i magen, så er det antakeligvis ingenting å være redd for. Det er uansett lurt å informere legekontoret om dette, og høre hva de sier. Når blodet er friskt er det som regel bare et blodkar som har sprukket, og dette er veldig vanlig under en graviditet. tror du kan ta det heeelt med ro :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå