Lykketrollet 42pp, 15pp e. MA Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Jeg ber alle som ser det her om å lese ferdig og gjerne dele de erfaringer de har med oss. Jeg og min kjære var på ul i går (er i 9 uke) og gynekologen kunne fastslå at der ikke var hjerteaktivitet og at barnet vårt altså var dødt... Vi ble sendt videre til nærmeste sykehus med spesialist (tønsberg) og han snakket om at jeg mest sannsynlig måtte ta utskrapning. Der inne ble jeg på nytt undersøkt med innvendig ul og da fant de hjerteslag!!! men veldig veldig svakt..... Vi fikk beskjed om at vi skulle komme tilbake på torsdag for å sjekke dette igjen, men de hadde liten tru på at dette kunne gå bra.... I dag er det tirsdag og både jeg og min kjære holder på å bli GAL!!!!!! Jeg oppdaget da jeg våknet til morgenen i dag at jeg blødde litt, men det var brunt og veldig lite. (Fikk bare litt på papiret når jeg tørket meg, en gang var det en liten brun "stripe" i toalettet) Ringte da med en gang inn til sykehuset, men de kunne ikke gjøre noe annet enn å be meg ta det med ro og komme til torsdag.... Jeg har aldri vært så redd før!!!!! Er det noen her som har erfaring med dette med svak hjerteaktivitet eller evt har en oppmuntring til meg?? Jeg trygler alle som leser dette og som kjenner til det til å svare meg. Lurer også på om det er noen som vet om noen som har hatt lignende blødninger som jeg beskriver og at alt likevel har gått bra så tidlig i sv.skapet... Setter pris på informative og oppløftende svar! Tusen takk... Klemmer til alle fra meg, min kjære og min lille hjelpesløse...
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Hei. Er redd dette kanskje ikke hjelper. Men for nøyaktig 1 uke siden, ble jeg sendt på sykehuset. Våknet på morgenen med blødning. Først litt lyse rosa, så mørke rødt. Det var litt "skinn" med blodet ut. Var selvfølgelig redd jeg mistet. Alle trodde det... Tårene rant på vei til sykehuset. Jeg hadde ikke vondt. Men hadde hatt litt mens vondt på natten. På sykehuset ble jeg undersøkt, og de fant ut at morkaken lå litt over livmoråpningen. Derfor blødningen.. Ble veldig lettet.. Småtten sparket som bare.. Så det er ikke alltid "dårlig" nytt når det er snakk om blod. Hjerte lyden har jeg aldri lyttet til. Så det vet jeg lite om. Vet ikke om det høres godt i uke 9. Jeg er nå 16.5. Lykke til!!!!!
Pirkeanonym Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 Huff.. for en forferdelig beskjed å få! Jeg har ikke erfaring med svak hjertelyd, men ville bare si at jeg har hatt utflod med brunt blod i igjennom store deler av svangerskapet. Blodkarene tåler ikke så mye når en er gravid, bare ett host eller nys kan få ett blodkar til å briste. Jeg ønsker dere all lykke til på Torsdag, og håper at dere får ett positivt svar. Mvh
Gjest Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 har ikke noe erfaring med det samme, men ønsker dere masse lykke til og alle varme tanker til dere. trist å høre
Silje og Vaniljebollene Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 Vet ikke, har ingen erfaring, men lurer på om du bare kan være litt kortere i svangerskapet enn du trodde? Og at hjertet bare ikke er så langt utviklet? Ellers skal du få en klem... Fortell oss hvordan det går videre. Håper selvfølgelig det går bra
hæppi;) Skrevet 21. november 2006 #6 Skrevet 21. november 2006 Hei. Jeg har dessverre ikke lignende erfaring selv, men vil bare få si at jeg tenker på dere og sender de aller beste lykkeønsker! Synes det er umenneskelig at dere må vente til torsdag, og håper så inderlig alt går bra!!!! Mange millioner klemmer til dere alle tre!
Lykketrollet 42pp, 15pp e. MA Skrevet 21. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 21. november 2006 Tusen takk for det! Er jo ikke annet å gjøre enn å håpe. De ba meg slappe av både fysisk og psykisk, men er jo ikke lett det når jeg ikke vet noe.... Virker hittil som ingen har opplevd det samme som oss når det gjelder dette med hjertet. Men det er det verste jeg har vært med på, å se det lille hjertet som såvidt klarte å bevege seg..... Vi var inne til ul for en uke siden også, og da så vi hjertet slo normalt og gyn sa at alt virket greit.... (har hatt endel kontroller allerede fordi jeg ikke er helt frisk i livmora mi:( Håper bare min lille er en skikkelig fighter!!!
Gjest Skrevet 21. november 2006 #8 Skrevet 21. november 2006 hei...kan dessverre ikke komme med noen synspunkt siden jeg ikke har opplevd dette før...men håper så inderlig at det går bra og at dere får bønnene deres svart.. klem fra meg...
2barnsMamma28 Skrevet 21. november 2006 #9 Skrevet 21. november 2006 uff... ingen koselig nyhet det der.... håper det vil gå bra. gi oss beskjed om hvordan det går her inne på 2 trim da. lykke lykke til. krysser fingre for dere
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 21. november 2006 #10 Skrevet 21. november 2006 Uff, det var ikke hyggelig nyheter:-/ Vil bare ønske deg og din kjære lykke til, håper at nurket klamrer seg fast og gir legene en stor og positiv overraskelse til torsdag. Ikke annet enn å smøre seg med tålmodighet, håper inderlig du har fått sykemelding om du er i jobb eller fått fri fra studier eller lignende. *krysser fingrene*
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 21. november 2006 #11 Skrevet 21. november 2006 trist å høre..men skal krysse fingrer for at det går bra..jeg har hatt blødnigner...ikke brune,men friske røde blødninger...hører noen sier at det er værre med frisk blod enn brunt...hvertfall...det gikk bra med oss 3 likevel..håper det gjør det med dere å...skal tenke på dere ...
snartmammapåny Skrevet 21. november 2006 #12 Skrevet 21. november 2006 har hørt om noen som har fått en liten blødning etter innvendig ul.. kan jo være det som gjør at du nå får ut restene som brun utflod... Lykke til med spiren da, håper h*n klarer seg!!!
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 21. november 2006 #13 Skrevet 21. november 2006 Kjenner ei som var hos legen og fikk ultralyd, fikk beskjed om at det ikke var noe liv. Hun fikk beskjed om selv å ta kontakt med sykehuset for å ordne time til utskrapning. Hun var helt knust...var ikke kommet langt men likevel.. på sykehuset var det liv....og moren følte at babyen hadde trosset døden for 1. gang... 16 uker før termin måtte babyen tas med keisersnitt pga svangerskapsforgiftning, og babyen overlevde...babyen hadde trosset dåden for 2. gang... nå er babyen ikke noe baby lenger men ei jente på snart 3 år. hun er ikke noe sein i utviklingen om man tar hensyn til termin. Alt har gått bra der i gården iallefall... Vil med dette ønske deg lykke til!
Økologisk_knekkebrød Skrevet 21. november 2006 #14 Skrevet 21. november 2006 Ville bare ønske deg lykke til! Håper dette går bra!
gosnut Skrevet 22. november 2006 #15 Skrevet 22. november 2006 Har dessverre ingen erfaring her, men jeg ville bare sende deg mine beste tanker!!! Håper så inderlig at dette går bra!! Ikke gi opp håpet ihvertfall og husk at det er utrolig viktlig at du slapper av!! (vet det ikke er lett...) Stor klem til dere!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå