Gå til innhold

Baby klær..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke str skal jeg kjøpe når jeg skal begynne og handle inn? Litt av hvert? hm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan kjøpe noe i 50-56..(nyfødt) Men det går mye mere klær i str.62-68! De vokser ut av nyfødtklærne bare iløpet av noen uker... Jeg har kjøpt alt fra str 50 til 74 jeg.. :P

Skrevet

selv kjøper jeg ikke så mye i 50.. litt mer i 56. Prøver å begrense innkjøpene da jeg har en følelse av at vi får en del i disse nyfødt str i fødselsgave;) Er vel best å ikke ha for mye, kjipt å ikke få brukt alt i 50 og 56 før babyen plutselig voks utav de;) vokser jo så fort;)

Skrevet

Forrige gang jeg gikk gravid kjøpte jeg nesten ikke noe babytøy før fødselen. Hadde noen plagg i str 50, men fikk jo så UTROLIG mange gaver! + at jeg var så heldig å arve litt klær også. Denne gangen kjøper jeg heller ikke så veldig mye før fødselen. :)

Skrevet

Ikke kjøp noe i størrelse 62. Jeg fikk veldig mange gaver i 62, så ikke kjøp så mye i det. trodde ikke at jeg kom til å få så mange gaver, men jeg måtte ha en ekstra bag med fra sykehuset. så det er greit å begrense seg litt... Kjøp bitte litt i 50, litt mer i 56, og når behovet melder seg så kan det være deilig å overlate nurket til far en ettermiddag og ta en shoppingrunde...

Skrevet

Ja si det.

Elstemann brukte str 56 i 2 dager , så var det for lite, og det ble mye vi måtte bytte. Str 62 varte i 3 uker , og så varte 68 i et par måneder.

Minsten var født for tidlig men gikk i str 56 og brukte det ca 1 md før str 62.

Veninna mi fikk samtidig og hun hadde str 50 i starten før str 56 til nurket var vel 2 mnd.

Det er så store forskjeller, og noen er lengre i ryggen og da blir ofte hele dresser og bodyer for korte i de minste størreolsene.

Er en av dere lange i ryggen er det støøre sjanse for at bayen er det og da blir for de minste str små, men det vet man jo ikke før babyen er der.

Om du har kjempelyst å handle så et par i hver av de ninste str er vel greit.

Som regel får man en del tøy også i starten. Og husk at du godt kan gi beskjed om hva du liker og vil ha av str, da er det letter for glade givere å finne noe også etter at babyen er der .

Det er alltid koselig å få babytøy da.

Skrevet

min erfaring er at pysj i liten størrelse er det nesten manko av...gutten vår veide 3210 og var 49 cm. 50 pysj passet fint lenge, 56 var altfor stor stakkars...lykke til med innkjøpene!!!er enig med at du ikke trenger kjøpe 62, for det kjøper alle andre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...