Gå til innhold

Hodepine og kvalm,,,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så vondt i hodet og er småkvalm...Er det noe som jeg bør være ekstra på vakt for? Blodtrykk og urinprøve var fin i går. Har liksom hatt det hele dagen ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm lurer på om det rett og slett kommer av for mye databruk?

Skrevet

Har du mye vann i kroppen ?

Skrevet

Da syns jeg du skal ringe føden med en gang !! Hodepine og ødem kan tyde på svangerskapsforgiftning.. Jeg var til kontroll på føden pga vann og svimmelhet og de spurte hele tiden om jeg hadde hatt hodepine..

Bedre å ringe 1 gang for mye vet du : )

Skrevet

Snakka med jordmor om dette i går. Og hun mente det ikke var noen fare med hensyn til vannet, så lenge urinprøve og blodtrykk var fint. Og hun understreket at det var intens hodepine og synsforstyrrelser som var det verste.. Hmm. Nå ble jeg veldig usikker..

Skrevet

Den er absolutt ikke strek hodepina da...Bare litt irriterende...

Skrevet

Ja det stemmer, så lenge blodtrykk og urin er fin er det som regel ikke noe farlig. Men de var så veldig oppsatt på akkurat det med hodepine på føden, selv om BT og urinen var helt fin. Hadde ikke hatt hodepine heldigvis : )

Skrevet

Er sikkert ikke noe farlig.. Unødvendig av meg å skremme deg !! Det er jo vanlig å ha hodepine av og til, og å være kvalm : )

Skrevet

hmm....Ble veldig usikker nå, men kjenner etter til i morgen, så får jeg heller ringe da. Mulig det er for at jeg er veldig sliten i dag også. Er jo egentlig betrygga fra jordmor i fra i går da...Nevnte jo at jeg hadde lit hodepine da...

Nei skal legge vekk laptopen nå, og se om det hjelper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...