små Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Hun har begynt å krabbe:) 6 1/2 mnd er hun nå..sukk, ikke lenge siden hun var bitte liten baby jo... Foreløpig er det litt skummelt, men det kommer seg. I går var det så vidt hun turte noe som helst, men i dag har hun krabbet "masse masse" Så nå kan jeg stolt si at hun krabber..hihi:D
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 åååååååååååååhhh...har hun blitt sååå stor allerede? var jo ikke så lenge siden du var på bim jo!!! Koselig!!
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 gratulerer, gratulerer! No er det slutt på freden...no vert det å springe etter henne heile tida;).
små Skrevet 21. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2006 jaaa,hun er blitt sååå stor allerede..går jo alt for fort.. *sukk* Savner bim..
små Skrevet 21. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2006 Hehe, ja du kan tro jeg gleder meg:P hehe
Mathoka Skrevet 21. november 2006 #6 Skrevet 21. november 2006 *Tihi* Gratulerer så masse!!! Er så moro å se på de i begynnelsen, for de er jo såååå ustødige =) Gutten min lærte seg å krabbe skikkelig i løpet av tre-fire dager, så snart er hun nok en racer din også =)
små Skrevet 21. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 21. november 2006 Hehe, hun kan godt vente med å bli en racer altså..ikke noe stress Første gangen hun prøvde seg på noen "skritt" er en stund siden..men det likte hun ikke noe særlig. titta opp på meg og var helt fortvilet:P hehe
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 21. november 2006 #8 Skrevet 21. november 2006 gratulerer så mye...nå blir det full fart i huset. gleder meg til min begynner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå