Gå til innhold

Dårlig service på Fru Lyng CC vest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ved flere anledninger vært og skulle handle noe til Oth vognen min der,og har da også et parspørsmål ang det jeg skal ha.

-Får alltid elendig service og det viser seg at jeg har fått "hjelp" av dagligleder der v flere av gangene!!

-Sisst gang ga hun en av de ansatte "en lekse", mens vi kundene var i butikken... Så Fru lyng på cc vest skal jeg ikke handle en eneste ting i...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så enig med deg der! Syns alltid de er snerpete og lite hjelpsomme - det er jo nesten som du føler deg til bry når du spør om hjelp! Jeg har mange venninner som syns akkurat det samme!!!

Elendig service og sure damer = null handel fra meg!

Skrevet

Hører egentlig til på småtroll 0-1, men er helt enig i at det er dårlig service der!! Var innom og bare spurte etter noe tilleggsutstyr, og hun som sto der svarte veldig kort og avfeiende. Kommer ikke til å handle noe der. Derimot har jeg handlet mye på fru lyng i grensen, og der er de utrolig hyggelig og hjelpsomme!!! Får alltid god hjelp syns jeg og har vært innom med klage på vogna to ganger, og de er veldig imøtekommende.

Skrevet

Skriver under på at de i grensen er best på service. Ellers er Anna den eneste som duger på steen og strøm. de andre er jo helt uinterresert i kundene.... kjøpte en buggis til 8500,- og måtte selv spørre om det fantes ekstrautstyr. da fikk jeg til svar (etter et *sukk*) at det hang borte på veggen, så det var bare å se selv....

Skrevet

Selv har jeg helt motsatt oppfatning. Har fått god service på CC Vest, får aldri ikke kontakt med noen på Sten&Strøm, (bortsett fra en gang, hvor de faktisk hadde en reservedel jeg trengte) og bare en utrolig sur dame i Grensen. De har tydligvis ikke noe felles syn på/opplæring i kundebehandling i den kjeden, og det blir helt tilfeldig hva som møter kundene.

Skrevet

Det er ikke noe bedre service hos Fru Lyng i Citypassagen (Oslo) heller! Makan til frekkhet og elendighet! Merkelig å oppleve at ekspeditør ikke vil høre på spørsmål og irettesetter kundene med sukk, oppgitte stønn og høylytt kjefting. Vi var to par som snudde på flekken så nå legger vi igjen pengene et annet sted i stedet!

Skrevet

Er ennå mere gøy hvis du vil klage på noe du har kjøpt!

Elendig oppfølging og service!!!!

Nei takk

Skrevet

Hmm, syns fru lyng i citypassagen er kjempeflinke jeg, får alltid god service der og hyggelige folk der i utstyrsavdelingen.. har bemerket meg at de i klesavdelingen ikke er så hyggelige, har handlet der i over 3år og fått kjempeservice =)

Skrevet

Hei!

Jeg har også kun positive erfaringer med Fru Lyng i Citypassagen, vi har vært skikkelig uheldige med vognen vår, og vi er nå på vårt understell nr 4!! Men vi har alltid fått topp service, bare blide og hyggelige og ikke minst skikkelig serviceinnstillte.. Fru Lyng (tidl 0-4) på CC derimot.... der har jeg vært borti flere anti-service innstillte ansatte... Var ute og skulle kjøpe ny sportsvogn, gullet satt da i sin biltrille, dama ser bare surt på oss (når jeg sier at vi er på utkikk etter ny vogn og vurderte OTH) og sier "jammen, du har jo en sånn type vogn der". Selv min fargeblinde og "ikkebrysegombabyutstyr" pappa ser forskjellen på en 3hjuling med store hjul og en biltrille med bittebitte små hjul... Dessuten, so what om jeg hadde kommet med en lignende vogn? Skal man ikke få lov til å kjøpe noe dersom man har noe som ligner? dama i butikken skal i allefall ikke få bestemme det... Angrer bittert på at jeg kjøpte trillen der, har ikke lyst til å "støtte" den butikken nei... Er også veldig fornøyd med servicen på Fru Lyng på Sandvika Storsenter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...