karili Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Jeg merker nå at det er vanskelig og ubehagelig å bøye seg ned /framover for å f.eks ta på sko, ta ting opp fra gulvet osv. Men av og til må jeg bare gjøre det og jeg glemmer at jeg ikke er like bøyelig og bøyer meg som før helt til det sier stopp. Det jeg lurer på da er om dette kan være skadelig for babyen eller om jeg får ubehag og må stoppe før det går utover babyen? skulle tro at kroppen var laget slik. noen flere som har tenkt på dette?
Bellen Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Jeg lurer også på dette. Har fundert litt de siste dagene da jeg har kjent at det begynner å bli ekstra ukomfortabelt å bøye seg. Prøver i den grad det går å bøye bena til siden i stedet, men har jo glemt meg et par ganger og lurer på hvordan mageknøttet har det da......
selfangerkjerringa Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 De ligger inne i verdens beste omgivelser, den vannfylte livmora er som en airbag, utrolig mye som skal til for at noe skjer med knøttene der inne. Tenk bare på hvor kraftig jordmor klemmer når hun skal finne leie på kontroll... det tåler de helt fint
MammaDilla Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 Tror de tåler litt ja. Jeg ligger nemlig på magen når jeg skal sove. Og det er like mye liv hver dag Er 31+0 nå. Men når det er sagt, så har jeg en ekstra dyne som jeg ruller til en lang pølse, og former som en smultring. Legger meg slik at magen ligger i "hullet", og har noen puter på brystet og under hodet Men presser nok en del på magen allikevel, uten at babyen har tatt skade.. Så da vil jeg tro den tåler litt bøy og tøy også. En annen sak er at det ikke er behagelig for oss...
seff Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 Jeg tror babyen er veldig godt beskyttet inne i sin hule :-) Men det er kjempeubehagelig å bøye seg, det er jeg veldig enig i. I følge min JM bør man unngå å bøye seg hvis man kan, men det er for vår egen del ift bekkenplager osv, og ikke fordi det er farlig for babyen,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå