Gå til innhold

Linker til bilsete-tester?


-carina-

Anbefalte innlegg

Må jo snart begynne å tenke på å kjøpe nytt bilsete. Tenkte kanskje å kjøpe det som julegave... Og da må jeg jo rundt på nettet og lete litt for å finne det som er tryggest og best...

 

Noen som har linker til noen tester (gjerne både norske og utenlandske) av barnebilseter? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

Jeg har prøvd å titte på de testene, men jeg synes ikke jeg blir riktig klok, jeg... Har jo ikke behov for et nytt sete riktig enda, men jeg tenkte å bestemme meg for hvilket sete jeg skulle ha en stund i forveien, og så følge med på annonsene...

 

Noen av dere som har bestemt dere for hvilket sete dere skal ha?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det setet vi har sett oss ut også. Detfikk gode skussmål i en test vi så. Men så fant jeg en dansk bilsete-test. Der var ikke dette nevnt i det hele tatt. De hadde skrevet i teksten at det var masse bilseter de ikke "gadd" å teste engang, fordi de var alt for dårlige... Så da lurer jeg bare på om dette Hts Besafe setet var så dårlig at de ikke gadd å teste det, eller om det ikke brukes på det danske markedet...

 

Ellers synes jeg dette setet virker bra fordi man kan ha det både forover- og bakovervendt. Jeg tenker jo å starte bakover, men dersom gutten med tiden skal bli veldig bilsyk er det jo greit å eventuelt kunne snu setet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...