Gå til innhold

Kan man "gå" igang en fødsel??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom en er moden og alt, kan man fremprovosere rier gjennom å gå lang tur?? i oppoverbakke?? mener noen skrev noe om det for litt siden. Hva tror dere? ;) Er sååååååå utolmodig! hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener det. Er sikker på at det var det som gjorde susen sist... Gikk en lang tur i oppoverbakker og da kom kynnerne tett og ble etterhvert vonde....så svake rier og slimproppen gikk og kraftige og tette rier satte inn. Fødte 2 dager etter turen.....

Skrevet

Hmm...dette tenkte jeg på i dag også. Så jeg gikk en tur. Det går i allefall ikke noe fortere av å ligge på sofan:)

Har en del kynnere etter gåturen. Tror jeg skal gå en tur i morgen også. Men det krever en stund på senga etterpå:) Fryktelig vondt i ryggen.

Skrevet

samme her. fryktelig vondt i ryggen. men da kan det altså ha noe for seg :) Tror jaggu jeg skal ta på meg regnjakka å gå en tur nå ;)

Skrevet

Men er det noe vits da? Babyen kommer jo når den er klar. Blir man ikke bare sliten av å drive og gå for å få fødselen i gang? Trodde det var lurest å spare på kreftene, jeg.

Skrevet

jeg vet ikke om jeg ville anbefale det. En lang gå tur gjør en ganske slitsomt, ekstra ille om det er oppover bakke. og med tanke på at en gjør det for å få igang fødselen, må man huske på at vi trenger også samle krefter til selve fødselen.

gå tur er bra, men ta det mer får å få litt aktivitet og trekke frisk luft. Ikke slit deg ut føre fødselen

Skrevet

Jeg aner ikke om det hjelper eller om det er lurt elle rikke, men den turen jeg hadde i dag, var ikke lang. Bare et kvarter. Kynnerne hagla i allefall når jeg kom hjem. Men tror ikke den turen setter i gang fødslen. Nei gidder ikke å slite meg ut med lange turer nei:)

Skrevet

Jeg gikk en lang tur dagen før jeg fødte eldstemann. Gikk oppover bakken til holmenkollen, og fikk mange kynnere ppå veien opp. Fødselen startet morgenen etter...

Hadde gått en lang tur nøyaktig en uke før også. Hadde da masse kynnere den kvelden, men ingen fødsel. Tror det hjelper hvis man er moden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...