Gå til innhold

Har apetitten deres endret seg?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

er helt motsatt jeg da, er sulten absolutt hele tiden jeg... hjelp! Før kunne jeg gå lenge mellom hver gang jeg spiste men det er helt annerledes nå. Men nå har ikke kvalmen kommet her ennå heller da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går i bølger, akkurat nå eier jeg ikke apetitt og tvinger i meg mat 2-3 ganger for dagen, men for bare noen dager siden spiste jeg 6-7 måltider på en dag + litt innimellom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er sulten hele tiden...er litt småkvalmen morgen og kveld, men blir og kvalmen når jeg er sulten, så det er ikke godt å vte hva jeg skal tro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sulten støtt. Og jeg er egentlig veldig småspist av meg, og kunne gå lenge uten mat. Sambo er så stolt av meg om dagen, for han har alltid syntes at jeg spiser altfor lite. Jeg føler meg dum der jeg sitter og dytter i trynet, mens han sitter der med et fornøyd glis. :)

Har begynt å merke kvalmen nå, så det spørs vel hvor lenge hungeren varer... Heller matvrak en kvalm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også alltid sulten. Tror aldi jeg har spist så mange måltider om dagen som nå de siste 2 ukene ;( uffa meg asså. Men så har det kanskje litt med at jeg slutte å røyke for 2 uker siden (og har forsatt røykesuget, så erstatter det med mat) og at kvalmen ikke har slått til for fult enda, bare morgen og kveld. Er forresten 7+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det er den lille i magen som styrer matinntaket om dagen for jeg trenger mt annenhver eller tredjehver time. Hvis ikke jeg spiser da blir jeg kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp begynt å bli småkvalm, og det eneste som hjelper er å spise.

Brødskiver med brunost er det som fungerer aller best. Må spise veeeeldig sakte for at jeg ikke skal spise så mye, så ei skive varer fort en halvtimes tid. Søte smaker og middag byr meg imot... prøvde meg på tomatsuppe og baguetter som jeg ellers er så glad i, men suppa ble jeg kvalm av og baguettene smakte surt :-(

Salt potetgull fungerer alltid, men det er grenser for hvor mye slikt en kan spise og, så det spiser jeg bare i tilfelle kvalme-krise!

Også er jeg sinnssykt trøtt... i går natt sov jeg fra kl. 18.30 - 06.20 (nesten 12 t!) og i natt fra kl. 21.00-06.20 ... og enda er jeg så trøtt at jeg nesten stuper. Klarer ikke å konsentrere meg om noe, det beste er å bare stirre ut vinduet og la tankene fly av seg selv, da forsvinner kvalmen et øyeblikk også! Vel, får trøste seg med at det går over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sulten hele tiden, men får ikke i meg noe - alt er ekkelt... må tvinge i meg mat, for jeg skjønner jo at det er det som må til for å unngå å bli kvalm... kvalm fordi jeg ikke spiser, og spiser ikke fordi jeg er kvalm. Ond, ond sirkel... Salat og brød er noe jeg bare ikke klarer å spise. Og planlegging av mat går ikke, må spise det jeg har lyst på der og da... sukk...men er på bedringens vei, tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...