Gå til innhold

Da har vi jubileum!

Anbefalte innlegg

Ett år siden jeg slutta på pilla!

Det har vært et år fylt av spenning, forventninger, utålmodighet, frustrasjon, en opptur og en nedtur! Har en kropp som ikke helt klarer å styre hormonene selv etter mange års pillebruk, så nå håper jeg soneterapeuten kan få skikk på meg igjen. Blir dyrt da, men betaler gladelig for å få hjelp til å lage spire!

Synes det er litt trist å kikke inn på 3. tri, for der er det så mange nick fra den første tida mi inne på BIM. Men er jo såklart glad på andres vegne. Det begynner å yre av småtroll og spirer i kjente sine mager, så da håper jeg at det er smittsomt :)

Er glad for at BIM finnes, er så godt å dele bekymringer med andre og få svar på spørsmålene jeg har.

Så jenter: tusen takk for alle svar og omtanke!

Håper alle kan flytte videre i trimesterne så fort som bare det!

:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7175203-da-har-vi-jubileum/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stooor klem tilbake til deg!

Du er jo en av dem som har holdt til her inne hele tida som jeg har vært her. Kjekt med noen kjente! Vet jeg har skrevet noe om det til deg før, men det blir så mange nye nick å forholde seg til så man mister litt oversikten. Interessen for BIM blir jo litt opp og ned, men tar seg jo opp rundt EL/IKM tider da! Forrige syklus ble to mnd lang og uten EL, bare med massevis av EL-symptomer. Nå fikk jeg EL-smerter midt oppi det puslete tantebesøket så nå er jeg litt spent på hva som skjer (dag 9 nå).

Prøver å følge med på oppdateringene dine da. Lykke til med utredninga!

Takk for det og det samme til deg :-) Selv er jeg litepå bli gravid. Men ser innom her ogpå assistert5 befruktning hver dag. Erogså lei av hele tiden nye nick, så gidder ikke bli kjent med flere nå. Jeg var første gang på bim da jeg var gravid i august 2005. Så flytta jeg inn på ufrivillig abort, så på bli gravid, så på slitere og nå på assistert befruktning. Da er der ikke flere forum da...inntill 1 trim... litt rart å tenke på, denne reisen, hvordan den har vært...

Tar du el tester? For kansje du får en tidlig el denne syklusen?

Trimester-forumene er liksom det store målet! Håper at det kan holde hele veien til og med 3. tri neste gang!

Var tilbake hos soneterapeuten nå i dag, håper det kan gi det siste lille 'pushet' så kroppen får til EL nå, kanskje til og med tidlig etter TR...

Er 'bare' på dag 11 og EL-testen var så godt som positiv i stad. EL-testen hadde bare nesten like sterk test-strek da jeg hadde EL som ble til spire. På den andre sida så hadde jeg mange like sterke tester sist pp, og da fikk jeg jo ikke EL. Men en ting som er litt rart er at jeg har så mye EL-slim nå, minner meg om tida før p-pillene. Tar det som et postivt tegn jeg ;-)

Ventet dere på videre sjekk av mannen nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...