Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Er det normalt?? Hørte noen sa at det kan ha med ammingen å gjøre. Stemmer det??
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Nei, det kan ikke stemme, for jeg mister klaser med hår, men ammer ikke...
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 Hva i all verden er det som gjør det, da?? Jeg kommer jo til å bli skalla til slutt..
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 Er helt normalt, mister som regel masse hår etter fødselen, enten man ammer eller ikke.)
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 Tror det har med hormonforandring å gjøre, er ikke helt sikker. Er ikke særlig gøy nei...
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #6 Skrevet 21. november 2006 det har hvis nok noe med ammingen og gjøre...hormonene vi har hatt i kroppen..generelt det å ha vært gravid . verre hvis man har ammet. jeg har ammet, sluttet for en stund siden og røyter nå verre enn noen gang.
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 21. november 2006 #7 Skrevet 21. november 2006 Mener at jeg leste en plass at di fleste mister veldig lite hår mens di er gravide, så etter fødselen mister di alt det håret di skulle ha mistet mens di gikk gravide. (noen som skjønte den, hehe.) Om dette stemmer eller ikke vet jeg ikke da.)
Benni-min Skrevet 21. november 2006 #8 Skrevet 21. november 2006 Velkommen i klubben. Jeg ammet de første 5-6ukene og så gikk "meieriet" konkurs. Så da var det over til mme. Nå er han snart 4mnd og jeg mister hår som aldri før. Må rense sluket i dusjen hver gang jeg dusjer. Kammen ser ut som en angorakanin hver gang jeg bruker den. Kommer lillegutt borti håret mitt, har han en skikkelig dott i hånda etterpå. IRRITERENDE. Håper det snart går over. Holdt på i flere uker nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå