Gå til innhold

Kanel for å få igang rier.....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd dette eller hørt om noen??

Å hvor mye skal man egentlig ta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da lurer jeg samtidig på hvor mye det GÅR ANN å ta? Hvordan spiser man det da? Drysser i munnen? Eller skal det inn andre steder???

Skrevet

Har dere hørt noe om grillkrydder da? Liker det bedre jeg!

Skrevet

Grillkrydder blir litt mye salt igjen vel ;p

Ang kanel så er det val bare å prøve seg frem ;)

Greit at jeg signerer med nicket mitt eller???

Skrevet

HAHAHA, grillkrydder...... Kan vi ikke bruke alround krydder????

Uff....unnskyld...skal ikke tulle med sånnt her... ;.) *knis*

Skrevet

Tror ikke det er så lurt å drysse det andre steder nei!!!

Skrevet

Jeg aner ikke om det funker, men leste nettopp på mammanett at en dame spurte om det samme og fikk følgende råd:

1 dl melk og 4 ss kanel piskes godt sammen og drikkes på styrten. Kanelen som ligger igjen i glasset spises med teskje.

Det må jo smake helt grusomt, men det var hvertfall det som stod der..

Det viste seg at dama prøvde det samme kvelden, og morgenen etter ble datteren født..

Er veeeldig skeptisk til om det virker, men sånn står det hvertfall beskrevet.

Skal se om jeg finner det igjen, og kan legge ut linken til deg hvis du vil.

Skrevet

Vel.. Noen sier rødvin kan sette rier i gang fordi man blir avslappet av det. Jeg vet at kanel og melk er en ganske så avslappende/beroligende drink også.. Kanskje hele greien er å få seg til å slappe av..

Jeg har vanskelig for å tro at slike ting i segselv setter igang en fødsel. Da ville det jo vært allmenkjent og alle hadde vel tydd til det også da..

Skrevet

Uff. Liker ikke kanel noe særlig jeg og viss jeg prøver det med melka kommer jeg vel aldri til å kunne spise skillingsboller mer.

Men grillkrydder i melk er vel heller ikke noe særlig. Hehehehehe!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

huff hønsemor, grillkrydder i melk, urrrrk! ler meg ihjel! ;-)

Skrevet

leste innlegget.. har jammen tro på at det virker.. skal prøve på torsdag når sambo kommer hjem :)

Skrevet

AUUUUU

Det SVEI!!! og svir fortsatt...kanskje ikke det beste å gjøre før man legger seg m tanke på halsbrann...svir langt nede i magesekken...

første jeg tenkte da jeg hadde shot'a det var - hva har jeg gjort mot meg selv?? og babyen?? men det år vel bra, men svir som et H/)(&/&(..spennende å se hva som skjer da ;)

men jeg tror at slike ting som dette kun setter i gang fødsel om man er moden i utgangspunktet..og det vat jeg jo ikke om jeg er..(og om man ik er moden kan man kanskje i verdte fall få maserier...?) men har hatt en del mensverk de siste daene..og skal til akupunktur i morgen

jeg har planer om å føde torsdag. denne uken.

Skrevet

..og gikk en lang og god tur etterpå, har UL-termin i dag, og er 13 dager over min egen termin. Merker ikke noe foreløpig, men jeg skal si fra hvis det funker her!

Skrevet

Oooo..spennende! Hvis det ikke funker når du er kommet SÅ langt, så funker det vel ikke uansett...

Gleder meg til å høre oppdatering! :)

Skrevet

Ja det så jo ut som det fungerte for de damene på mammanett, så hvis det funker her også er jeg deg evig takknemlig for det tipset :) Skal komme tilbake med oppdatering jeg!

Nå skal jeg opp og bake det supergrove brødet som Wenche på God Morgen Norge bakte her om dagen, det så så sinnsykt godt ut! Best å holde seg litt oppegående så tyngdekraften får gjort sitt også?

Skrevet

Tror dere det funker hvis man spyr det opp rett etterpå også? For det blir garantert resultatet her i huset hvis jeg prøver.. jeg blir kvalm bare av lukta av kanel :( Dessuten vil jeg heller ta det med ro og få jenta til å holde seg der inne helt til termin, med tidlige modningskynnere vil jeg heller ha tips for å roe ned kroppen enn å speede opp fødsel.

Skrevet

Fungerte dårlig med kanelshot her... fortsatt ingen tegn til fødsel :(

Skrevet

He,he... dette må jo bare være verdt et forsøk :-) Nå blir det kanelshot på meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...