SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Er det mulig aa ha en SA uten hverken smerter eller bloedning? Noen som vet? Det er ingenting i veien her, jeg bare lurer.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Hallo! Hvis det er en SA blør du som regel,for det som er inni der skal jo da i så fall ut igjen... Og det har ofte sammenheng med magesmerter.... Lykke til i svangerskapet:) Hilsen
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 21. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2006 Det er i grunnen det samme jeg tenkte. Lykke til til deg ogsaa!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 Dessverre. Da kalles det MA - missed abortion. Da blør det muligens ut av seg selv etter en ukes tid, eller man må ha utskraping.
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 Tro meg, når du har en sa, så gjør det helvettes ondt, og du blør som en gris. Det går liksom ikke ann å ta feil av det. Smertene er så innmari unaturlige. Snakket med en venninne som har hatt både sa og født, og hun mente det at smertene ved sa, var de samme soer de tidlige riene hun hadde før hun fødte. (sier noe om følelsen)
Gjest Skrevet 21. november 2006 #6 Skrevet 21. november 2006 Man behøver ikke å ha vondt når en har sa. Jeg merket nesten ingenting. Hørte også at man skulle ha utrolig vondt, så jeg trodde det bare var en blødning. Men etterhvert følte jeg noe var galt. Og det var det. Begynte heller ikke å blø mye før etter to uker. Vil ikke drive skremselpropaganda, men ønsker å dele mine erfaringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå