Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Er så sliten og trøtt om dagen. Er i uke 32 og 100% sykmeldt pga bekkenet. Føler at jeg ikke gjør noe nytte for meg hjemme. Kjæresten min er det ikke mye hjelp i, da han jobber mye. Jeg blir sur og irritert når det ikke ser ut her hjemme og jeg ikke orker å gjøre noe. Tar lett til tårene og føler meg tjukk og lite tiltrekkende. Vi har så godt som aldri sex for tiden....Uff, bare måtte få det ut.....
*1D* Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Tror vel alle kan kjenne seg igjen i dette innlegget.......... Om vi ikke er 100% sm, så er det tider på døgnet nå på slutten som ikke er like flotte. Jeg sliter selv med bekkent og jeg er heller ikke så glad i at det flyter rundt meg. Jeg har haldigvis en mann som er utrolig flink til å hjelpe til da. Men jeg måtte heve terskelen for hva som er greit av rot og ikke etter at jeg ble gravid og det måtte mannen min også Dermed kan vi kose oss litt de gangene vi får litt tid sammen også får rote bare ligge til det blir tatt. Prøv å gjør noe du liker hver dag! Noe så enkelt som å dusje lenge eller bade, låne gode bøker på biblioteket, lytt til musikk du liker, tenn lys og lag deg god te, eller bare se en god film;) Jeg liker å skrive lister jeg.... lister over hva som må gjøres for eksempel! Det skal være enkle punkter, som -Brett klær -Sett på oppvaskemaskina -Rydd benken -osv Også må du også krysse ut etterhvert for da kan du se hvor mye du egentlig har gjort:) Små skritt gjør underverker;) Sender over en klem også, siden jeg syns det hjelper selv;)
kaffe mocca Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 Huff!!! kjenner meg igjen jeg også.Jobber 50% så når jeg kommer hjem fra jobb er liksom lufta gått ut. Sex er noe jeg ikke har hatt på evigheter heller.Skjønner godt at han ikke tenner på denne store,dvaske og ekle kroppen men blir jo litt lei meg:( Det blir vel bedre tider anonym når hormonene og formen blir normale igjen.
selfangerkjerringa Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 1D: jeg gjør akkruat det samme! Lager lister over enkle gjøremål, så føles det så mye mer motiverende når jeg har krysset av opptil flere ting, bedre å fokusere på det enn alt man ikke greier å gjøre
hønsemor Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 Jammen ikke dumt med lister. Hmmm. Det skal jeg gjøre i morgen. Har tusen ting jeg bør gjøre og det flyter virkelig her hos meg. Blir halt tafatt når det er så mye. Dessuten har jeg lovet å sette i oppvaskmaskina i morgen. Stakkar min kjære, han må jammen bli lei av å se meg sitte og slappe av og gjøre det jeg føler for isteden for å ta i et tak hjemme. Ikke dumt med lister. Den tar jeg i morgen!!! Takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå