Benta Skrevet 1. desember 2006 #26 Del Skrevet 1. desember 2006 Ja håper de andre også melder seg på igjen, føler vi har mye erfaring å dele med hverandre vi "litt oppe i åra" :-) Har ikke hørt fra Nordica enda, men de tar seg vel god tid så lenge jeg vi ba om forsøk i mai. Skal ikke påstå at jeg er nedtrykt i mørketida, men føler for å vente med videre forsøk til det er lys og varme igjen. Litt overtroisk kanskje..... for vi ble gravide i mai..... Trasig at du ikke klarer å nyte de første rugedagene, men det er vel selvbeskyttelsesinnstinktet som slår inn hos deg. Håper du finner positive tegn i symtomjakten og kan få tilbake optimismen. Men klaging er også helt i orden, gjør godt å få letta på trykket Jeg er merkelig skrudd sammen, etter å ha vært prøver i årevis klarer jeg faktisk å bygge opp en viss form for optimisme før mensen kommer. Og nedtur.... Snakk om å aldri lære og innse realitetene. Men håpet er vel det som gjør at vi overlever denne elendigheita... Denne helga har jeg 72 timers hjemmeeksamen, så får i alle fall tankene fokusert på noe annet. Strever iherdig med å ikke sette livet på vent på grunn av barnløsheten, men begynner å bli rimelig godt utdanna nå ;-) Ha det så fint som mulig, håper og tenker på deg!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7174756-over-40-og-ivf/page/2/#findComment-7315423 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna :)) Skrevet 5. desember 2006 #27 Del Skrevet 5. desember 2006 Hei igjen Benta! 72 timers eksamen? Oioioi, 3 døgn uten søvn?..... Hehe......Jeg håper det gikk bra med den da........ Ja, mai og vår er jo en fantastisk tid, jeg forstår at dere velger å prøve da......... Her går det mye bedre, klarte å komme ut av min lille deppebølge........hehe.......... Det som hjalp var å sette kroppen i lett fysisk aktivitetet, å gjøre en del koselig husarbeid. Å lage god mat, å vaske klær, å pynte til advent osv. Å `bruke` kroppen, å ikke gi sjansen til hjernen til å overta var et lurt trekk......... Ja, det er et godt poeng at man skal ikke sette livet på vent på grunn av barnløsheten................. Akkurat nu har jeg jo et annet fokus......Skal teste snart, jeg........... Jeg lurer på hvordan det går med de andre her inne? Ha en fin dag alle sammen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7174756-over-40-og-ivf/page/2/#findComment-7349269 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå