Gå til innhold

Er så usikker...

Anbefalte innlegg

Mannen min og jeg har prøvd å få barn, og jeg trodde virkelig jeg var gravid denne måneden. det er 16 dager siden mensn skulle kommet, men ikke noe enda. Bare litt rosa av og til når jeg har vært på do og tørker meg (Unnskyld detaljene).

Har tatt mange tester, og alle er negative. Vet ikke helt om jeg slal bestille legetime eller ikke. Tenker kanskje at mensen ikke kommer fordi jeg håpet at jeg skulle være gravid...

Noen som har opplevd det samme??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7174655-er-s%C3%A5-usikker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo Pusita!

Uff, så utrolig slitsomt når kroppen tuller sånn med deg!

Det kan jo hende du ikke skiller ut nok hcg enda da? Har du vært gravid og testet før? Men 16 dager er jo mye da?

Har du nettop slutta på pilla da? Da jeg slutta for 1 år siden (pga migrene) hadde jeg forferdelig rotete syklus(s)er! Gikk fra 12 uker til 8 til 5 til 12uker. Men hvis du alltid har vært regelmessig, og ikke har sluttet på pilla, bør du kanskje oppsøke lege, ja!

Lykke til!!!

Klemmer

Annonse

Det kan nok hende det har noe med det å gjøre ja! Husk at eggstokkene dine har ligget i "dvale" mens du gikk på pillene, og kroppen din forsøker nå å få igang normal eggløsning og hormonproduksjon igjen! Jeg hadde også litt spoting (som jeg aldri har hatt før jeg slutta på pilla!) etter pilleslutt. Det er vanlig med menstruasjonsforstyrrelser etter pilleslutt i opptil ett år sa legen min, først da bør man oppsøke lege. (Jeg har fortsatt ikke fått stabile sykluser)

Men hvis du er usikker og engstelig, ta deg en tur, det hjelper!

Takk for råd :)

Da venter jeg kanskje litt til.. Får heller bare prøve å få barn underveis, selv om det hadde passet best å få igang svangerskapet NÅ... Var tilfeldig at vi bestemte oss for å prøve, men det hadde vært perfekt nå, utrolig nok, siden det aldri passer med barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...