Høst72 Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Hei, håper det går bra med ruging! Krysser fingre for at det går bra denne gangen! Jeg mener at jeg leste i et innlegg at du vanligvis trener en del og at du bl.a. trener spinning. Jeg har "angst" for å gjøre noe galt, og har lurt litt på om spinning er ok når man sprayer og stikker? Fikk beskjed av en av sykepleierne på Riksen om at hopp og sprett-trening ikke var anbefalt i denne perioden. Synes det er litt vanskelig å vite hvor grensen går... ) Jeg skal til Riksen i morgen, på første ul-kontroll, og håper jeg får en dato for uttak og innsetting. Får kanskje mase litt mer ang trening. Prøver å gjøre alt riktig denne gangen. Tar akupunktur hos Vibeke jeg også. Fortsett å kose deg med ruging, håper jeg kommer snart etter, og at vi begge får verdens beste julegave i år! (Og alle de andre her inne også!) Klem fra
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Hei Høst72! Ja, jeg har trent som normalt helt fram til uttak (alle tre gangene faktisk). Henger sammen med at humøret og psyken min har kjempe-godt av fysisk fostring + at jeg har hatt overskudd og energi til det. Har heller ikke hatt noe mage-vondt før uttak (selv om jeg modner maaaaange egg), så jeg har ikke hatt ubehag under verken spinning eller step-trening. Så artig at du også er på Riksen og hos Vibeke - håper vi er i gode hender der:-) Lykke til videre! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå