Gå til innhold

Ære være koselige desemberklubben!!

Anbefalte innlegg

Måtte bare si det! Eg e no mest her og på 3.trimester, men stikke innom skravlesida og andre av og til. Va innom skravle nettopp og leste litt der, og tenkte at "jippi for at eg tilhøre desemberklubben"! Har liksom inntrykk av at her e vi hyggelige med kverandre og ingen som drive å skal henge ut andre osv. Ikkje meininga å starte nåkken debatt el nåkke, poenget e bare at HER e det koselig å høre til!! Og det e mange fine og bra innelgg på skravle også, for all del, bare la merke til at stemningen nok e en anna der enn her.

Hilsen meg

Fortsetter under...

Synes også desemberklubben er en fin klubb. En sammspleiset og fin gjeng. Vi støtter opp om hverandre og bryr oss veldig. Tar virkelig vare på alle. Om man ikke har hørt noe fra en person, så blir den etterlyst =P Har vært innom andre klubber og lest, men synes ikke det så trivelig der. Nesten så det går kaldt nedover ryggen bare ved å lese noen få innlegg. Mange steder det er så mye hets at man blir rystet. Nei, som overskriften sier; ÆRE VÆRE DESEMBERKLUBBEN!

Annonse

Skriver under på denne!!! Kjempefin gjeng er vi, er glad vi har denne siden, ellers hadde jeg nok ikke vært her inne! Godt å ha noen man kan spørre uten å få dritt tilbake! Takk for at dere er her jenter! Dere har hjulpet meg og sikkert mange andre her inne med masse vi har lurt på, og bare det å prate om ting som er heeelt utenfor tema er også fint å kunne gjøre. Føler at vi kan snakke om det meste her! Stor klem til dere alle!

Enig!! Jeg ser på noen av de andre klubbene, det er så mye drittkasting der. Og da er jeg så glad for å komme tilbake hit. Her kan man ha gode og dårlige dager om hverandre, man blir så godt tatt vare på uansett:)))

Annonse

Helt enig med dere :) var litt på 3. trim og skravle før- men nå er jeg bare innom å leser litt innimellom, orker ikke skrive noe der- mange er jo så ufine der atte....

Godt vi har hverandre her ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...