Gå til innhold

føler meg litt dum.....

Anbefalte innlegg

Har nettopp komet hjem fra fødeavdelinga etter mistanke om vannavgang (er i uke 39), noe som ble avkreftet. Har i uke 34 vært innom for en sjekk for tidlige rier, men det ble da konstatert sammentrekninger, som mest sannsynlig hadde sammenheng med en urinveisinfeksjon. Har også vært en del inn til ultralyd da først pga. styrtblødning tidlig i svangerskapet, så for sjekk pga. muskelknuter (kunne være i veien ved fødsel) og det siste var pga. vekstavvik (babyen er liten). Føler meg nesten som en hypokonder……Vet det er masse hormoner ute å går nå og når man går og venter så er det nesten som om man ”leter” etter tegn til fødsel. Huff…….blir vel bedre tenker jeg:)Måtte bare få ut litt frustrasjon:) Noen flere som har følt det slik?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7174327-f%C3%B8ler-meg-litt-dum/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg skjønar kva du meiner, har vore på nokre ekstra sjekkar på fødeavdelinga i løpet av svangerskapet eg også. Så den følelsen har eg hatt! Men eg trur vi heller skal prøve å vere glade for at vi blir tekne på alvor - for det er heilt forferdeleg å gå rundt å vere bekymra. Det er vel ikkje godt verken for oss eller babyane!

Tror nok ingen syns det er "mas" eller at du er en hypokonder... Da jeg var på omvisning på sykehuset sa de at det er ingenting å være redd for med å ta en tlf til de, uansett om det bare var noe vi lurte på.... Husk på at de er borti så mange mennesker hver dag, så de tenker nok ikke over det hvis noen er innom for en sjekk innimellom.... tror det er lett å tenke sånn som deg, men tror ikke sykehuset reagerer!! :)

Hei! Jeg må si at det er bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite. De er der for oss og babyene våres! Ikke tenk på at du maser på de. Hadde ikke jeg ringt når jeg var i uke 25, så hadde jeg født, men de klarte å stoppe det. Og jeg var også redd for å "mase" på de den gangen, men er glad for at mannen min maste på meg. Så ikke tenk på at du ringer ofte. Bedre å være på den sikre siden!Og du er IKKE hypokonder!!!

Annonse

Du er IKKE dum, ikke bare litt en gang! : )

Som det blir sagt over her så er de der for oss og for at alt skal gå bra med oss og babyene!

Det er blant annet det skattepengene våre går til, og jeg synes det skal mye til for å "misbruke" en fødeavdeling!

Det er bra vi får komme inn til sjekk når vi føler det er noe eller at vi kan ringe når vi lurer på noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...