Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Håper magefølelsen tar skammelig feil denne gangen. Har ikke tid og kapasitet til en liten en nå, men om så skulle være at det blir to streker kommer jeg selvsagt til å juble :-) (Forstå meg den som kan) Så i morgen får jeg kjøpe en test.
små Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 Oi, så spennende:) Du må skrive hva resultatet ble da:D Lykek til. håper du får det svaret du ønsker:)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 Jeg er litt ubestemmelig med hva jeg ønsker meg, men jeg skal nok si fra i morgen. Om den skulle vise seg å bli positiv rømmer jeg over til bim som anonym en god stund framover. (Blei i tilfelle gravid på lørdag, så er litt tidlig)
små Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Ja, da er det jo litt tidlig.. Men jeg skal se etter innlegg jeg..
Gjest Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 Testen vil vel ikke være positiv hvis det kun er 4 dager siden du ble gravid....(?) Da må du nok smøre deg med tålmodighet et par uker.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #6 Skrevet 22. november 2006 Den var negativ, men jeg skal ta en til helga også for å være sikker. Håper egentlig at den også blir negativ. Men jeg føler meg skikelig gravid, jeg blir kvalm med kvelden og natta etter, samme kommer igjen 2. kvelden. Den 3. kvelden er jeg rett og slett syk, sitter på do med hodet i bøtta, feber, skjelver og rister, svimer av. Og har hvert slik mer enn 2 ganger tidligere, tok da negativ test på dag 4 og positive tester på dag 6. Så jeg er ikke sikker enda. 2. gangen jeg følte det slik bestilte jeg time til innvendig UL og fikk time 2 uker etter. Det lille han kunne se, så kunne han ikke si om jeg var gravid eller ikke, så jeg fikk time etter nye to uker. Var da ca 5 uker på vei.
Vona Skrevet 23. november 2006 #7 Skrevet 23. november 2006 Normalt får du ikke reelt utslag før rundt den dagen du ville ventet mensen, eller 1-2 uker etter eggløsning og befruktning (dvs etter at egget har festet seg til livmora)... Jeg synes det virker som om du håper litt på positivt resultat...? ;-) Åh, det er kjempespennede å ta test, og jeg begynner nesten å glede meg til vi evt. skal begynne å lage barn nr 3... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå