mammaen til skatten Skrevet 21. november 2006 #1 Skrevet 21. november 2006 Hvis jeg vil pumpe meg, hvor mye melk kan jeg da forvente at det er på hvert bryst? Pumpa meg nettopp og det stoppa på 60ml, men synes fremdeles det kjennes ut som om det er mer i brystet.
FruTennplugg+guttepluggene Skrevet 21. november 2006 #2 Skrevet 21. november 2006 vanskelig det der tror det er veldig individuelt. gå å ta en varm dusj mens du pumper kan lette litt på pumpinga(utdrivningsrefleksen) )
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 hsuk at den lille suger ut mere enn du pumper..annen suge teknikk vet at det ikke var det du sporte om. men ville bare si det =)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 21. november 2006 #4 Skrevet 21. november 2006 Vil bare legge til at det kommer an på når på dagen du pumper også. Kommer mer på dagen enn kvelden.
Tigergutt Skrevet 21. november 2006 #6 Skrevet 21. november 2006 Hvis du skal ha ut "masse" melk, så er det viktig at det går en stund siden du ammet sist. Hvis utdrivningen startet når du ammet, så er det vanskelig å få ut mye melk. Hvis jeg pumper meg utenom amming, og utdrivningen starter, så kan jeg fort pumpe ut 160 ml på ett bryst. Når jeg da pumper det andre brystet, får jeg maks ut 60 ml. Jeg har prøvd å få igang utdrivningen igjen på dette brystet også, men det har jeg ikke greid. Jeg var vekk fra babyen i helgen (7,5 mnd), og pumpet meg mange ganger. Så fort jeg satt igang med pumpen, og tenke på babyen min og amming, begynte utdrivningsprossen. For meg er det alfa og omega å tenke på babyen, tenke på at jeg skal mate henne....osv...
mammaen til skatten Skrevet 21. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 21. november 2006 Skatten er forresten 2 mnd og i dag er første gang jeg har pumpet meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå