Gå til innhold

IKKE svar på "hvem er den yngste kommende mamma her inne u/t"

VinterSol+2

Anbefalte innlegg

Dette er en gammel gammel rekke som ble startet i april/mai en gang, og er et godt eksempel på et par av de bedårende forumtrollene vi hadde her inne.

Feks Damen LillaPilla som da igjen andre hisset seg opp over. og så en haug med de sedvanlige anonyme..

Forøvrig kjenner jeg LillaPilla, som er en mann.

Dette illustrerer jo bare nok en gang noe vi alle trenger en påminnelse om en gang i mellom ; ikke svar på dumme innlegg, da blir de dyttet oppover.. en eller annen må jo ha gravd godt bakover for å finne frem dette innlegget igjen!!

Fortsetter under...

Annonse

hehe.. virker som om ingen har sett denne tråden...

eller bare svarer får å få den opp..

men uansett, IKKE svar....

dytter denne opp, så kansje flere kan lese den og forstå at dem IKKE skal svare på den andre..

virker som om enkelte ikke kan lese i det hel tatt.... grrrr.

nå har jeg skrevet på den tråden at ingen skal svare.. lurer på hvor lenge det varer.... var noen som hadde skrevet på IGJEN...

går det ikke ann å spørre moderator om dem kan slette den??

Annonse

og du skjønner tydeligvis ikke at den tråden prøver å lage kvalme her inne.. å hakke ned på dere som er under 20.. .å fortelle dere at de ikke sjønner hvordan dere skal klare det?? dere er jo bare barn enda...

og når de skriver slik, så er det mange som blir irritert, såret og sint..

SKAL IKKE DETTE VÆRE ET HYGGELIG FORUM DA!!!! ???

som sagt- det må jo ikke leses. Det er nok meningen at det skal være et hyggelig forum ja, men det er også et debatt-forum. Skjønner selfølgelig at det er provoserende, men det går jo an å bare overse det. Dere belyser jo det negative bare ennå mer når lager en slik tråd...

nei, nå skal ikke jeg lage en ny debatt her...

sorry :P

De fleste som finner ut at de er gravide blir voksne over natta har nå jeg sett:) Og ALLE her inne er flotte jenter som kommer til å bli gode mammer for sine barn:) Jeg tror også at barna har det bra med unge foreldre når de blir eldre. Jeg har sett mange eksempler på det at barn/ungdom med unge foreldre har bedre kontakt med sine foreldre enn de som har litt eldre foreldre:9 Mine foreldre kommer under den "mellomste" kategorien tror jeg.. Mamma var 24 da jeg kom til verden og jeg trivest med det nå. Hun er nå rett over 40 og skal bli bestemor for 5. gang når min lille baby kommer:) Jeg har som mange andre sett noen "skrekkeksempler" på de som får barn som unge og "parkerer" barna hos foreldrene sine for å feste selv. men de er i et KRAFTIG fåtall! Og jeg er en av dem som blir provosert av slike innlegg som rakker ned på unge gravide.. De drar alle under en kam og det sårer mange.. Det har jeg sett bevis på. Men bare husk! For hver som rakker ned her inne så er vi mange som har mye positivt å si om unge foreldre og det er verdt å høre på!:) Stå på jenter! Dere er en flott gjeng!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...