Gå til innhold

Melina og Sebastian har kommet til verden =0)

Tjatjo

Anbefalte innlegg

Nå har jeg endelig et lite smutthull i tiden til å få skrevet litt. Jeg har blitt en stolt tvillingmamma =0)

Nå har begge har sovnet i vår seng....og vi flytter dem ikke.

Onsdag 15 nov kom Melina og Sebastian endelig til verden. Vannet gikk 0230 og Sebastian ankom 0701, veide 3220g og var 49cm lang. 0714 var Melina også kommet, 2850g og 49 cm lang.

Det hele var overstått på ca 4 1/2 time. Egentlig veldig fornøyd med fødselen....selv om det var vondt og det tok litt tid å komme seg. Nå er vi imidlertid hjemme igjen og hverdagen har begynt. De liker å holde oss oppe til 3 om natten og sove masse om dagen. Koser oss veldig. En av de henger i puppen hele tiden. Håper vi får litt mer system på amming og soving etter hvert.

Skal skrive en mer utfyllende fødselshistorie senere.........en hyggelig en =0)

Håper ellers alt er bra med dere her inne =0)

Fortsetter under...

Ja Whipps - jeg sier det igjen - GRATULERER med småfolket !

Det høres virkelig ut som om du storkoser deg, - og ja, det ble litt ekstra stille her inne etter at både du og Lurifax forsvant : )

Lykke til videre med kos & mat & søvn, håper du følger med oss videre her inne...innimellom slagene...: )

Gratulerer så mye med tvillingene :) Åååå kjenner det sprudler inni meg da du forteller hvordan dere har det ;) Gleder oss så inderlig til og hilse på våres nurk også om ca 3,5 mnd... For ett tvillingsvangerskap går vel aldri så og si helt ut.... Er jo 21+4 idag så det går da fremover..

Masse lykke til fremover da, og håper det kommer inn i enn litt bedre rytme etter vært.

Annonse

GRATULERER så mye! Du slo meg med nesten ett døgn - du din luring =0) Så utrolig koselig å høre at fødselen gikk bra og at ungene er friske og fine! Jeg gleder meg til å høre mer! Det hadde også vært kjekt om du la ut et bilde av de to små vidunderne =0)

Gratulererklem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...